Piotrek9932 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Witam. Kupiłem pakiet li-pol flightmax 2200 mAh 4s 20c i mam problem. Podłączam go pod regulator, regulator pod silnik i odbiornik (bez becu, odbiornik ma oddzielne zasilanie), daje gazu i nic. Próbowałem podłączać inne źródła zasilania i wszystko działało. Pozostaje akumulator, jest on nowy, więc podłączyłem go do ładowania (ładowarka Eco 6), ustawiam prąd ładowania do akumulatorka li-pol 4s i zaczynam ładować. Niby wszystko się ładuje, prądem dla bezpieczeństwa 1A, na wyświetlaczu jest napisane napięcie ogólne od 15,20-15,50 V(zmienia się z czasem), lecz gdy klikam aby sprawdzić ile na każdą cele, to pisze 0V. Czy wie ktoś może o co chodzi? Proszę o pomoc, Piotrek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyrax_ojz Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 regiel obsługuje 4s? masz jakiś miernik lipo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek9932 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Regielek 50 A od 2s do 6s. hmm, miernik lipo? nie. W sumie to nie mam pojęcia o co chodzi z tym akumulatorkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyrax_ojz Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 z napięcia wynika ze pakiet jest naładowany do 3,8 na cele czyli do przechowywania może masz walniętą cele lub urwany kabelek ale nie wyjaśnia to dlaczego nie działa regiel wykrywanie ilości cell masz automatyczne czy programowane ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek9932 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Wnioskuje że 4 cele muszą być dobre, skoro mam napięcie ponad 15V, inaczej to by było chyba niemożliwe. A kebelek, hmm wygląda na cały. Pakiet jest nowy, w środku pod folią nic nie kombinowałem. Programowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyrax_ojz Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 ładowarka nie potrafi sobie poradzić z rozbieżnością cell może dla tego nie pokazuje poszczególnych pomiarów suma może się mniej więcej zgadzać ale nie oznacza to ze pakiet będzie sprawny w pełni naładowany powinien mieć ponad 16V spróbuj zaprogramować ponownie regulator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek9932 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Do pełni go nie ładowałem, dlatego nie ma jeszcze 16V. Okej, jutro pobawię się z programowaniem, właśnie znalazłem manualke na internecie. Czy zadziała dam znać jutro. Dzięki za dotychczasowe podpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek9932 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Dobra, regulator zaprogramowany (za pomocą innego źródła prądu). Gdy podpiąłem akumulator pod ładowarkę i balancer, to pokazało napięcie dokładnie 3,95 V na każdą cele więc wszystko chyba ok. Z regulatora nie mam wystających wtyczek, same kable. Wkładałem je prosto do złącza z akumulatora (XT60) i wchodziły na wcisk. Czyżby połączenie regulator+pakiet? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek9932 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Wszystko już działa, dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel66 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 to może napiszesz co było problemem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek9932 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Regulator przyszedł bez złącz na końcach kabli. Po włożeniu ich do złącza z akumulatorka (XT60), nie łączyło, chociaż siedziały bardzo ciasno i wciśnięte do końca. W efekcie i tak trzeba by było zaopatrzyć się w złącze do regulatora, ale tak przynajmniej znalazłem czas na zaprogramowanie go Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbacz Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Chciałeś tak latać?? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisRC Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Tylko jak się tak bawisz to nie zrób zwarcia bo będzie nie wesoło... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek9932 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Nie, latać nie, sprawdzić czy sprzęt działa, żeby potem nie było zdziwienia, że zapakuje silnik, regulator itp do szybowca, a tu psikus bo silnik np zepsuty Hmm, zwarcie. Pod tym względem jestem ostrożny, czytałem że po zwarciu coś tam może się przepalić w akumulatorze, potem to trzeba zlutować itp. Za dużo zabawy. Ale mam jeszcze jedno pytanie, to mój pierwszy model Rc, więc sporo rzeczy nie wiem. Np, ciekawi mnie, jak z kolei, podłączyć silnik do regulatora? Silnik : Silnik , zakończony złączami, chyba nazywają się one "Gold".Jest wtyk i gniazdo. Tylko jest tutaj problem, z regulatora wychodzą gołe kable i za bardzo nie wiem co kupić, aby można było to ze sobą połączyć. Bo te kabelki ni jak nie chcą się trzymać tych końcówek od goldów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbacz Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Zmierz ich średnice i dokup goldy, lub odetnij i zlutuj kabelki od silnika z tymi od regulatora. Na początek lepiej skręcić kostką i sprawdzić kierunek obrotów, jak jest zły to zamienić dowolne 2 i będzie dobrze. Jeśli chodzi o zwarcie, to nie tylko coś tam Ci się przepali tylko może pakiet się zapalić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek9932 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Kostki mam, tylko czy wytrzymają one duże natężenie prądu? Bo silnik może pociągnąć 45 A, a akumulator z kolei tyle oddać.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek9932 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Przejechałem się dzisiaj po kilku sklepach elektrycznych, to takich złączy oni na oczy nie widzieli nawet. (Nie ma w pobliżu mnie żadnego sklepu modelarskiego z elektryka..) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbacz Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Kostki tylko żeby zobaczyć jak się kręci, a nie na maksa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisRC Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 są kostki które wytrzymują 16A przy 400V czyli przy mniejszym napięciu ich wytrzymałość będzie większa. kiedyś powiedział mi to elektryk jak zakładałem złącza do przetwornicy napięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tytan12 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Bo te kabelki ni jak nie chcą się trzymać tych końcówek od goldów...,To się lutuje,w morde jeża :devil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.