Jump to content

Flightmax


Piotrek9932

Recommended Posts

Witam.

Kupiłem pakiet li-pol flightmax 2200 mAh 4s 20c i mam problem. Podłączam go pod regulator, regulator pod silnik i odbiornik (bez becu, odbiornik ma oddzielne zasilanie), daje gazu i nic. Próbowałem podłączać inne źródła zasilania i wszystko działało. Pozostaje akumulator, jest on nowy, więc podłączyłem go do ładowania (ładowarka Eco 6), ustawiam prąd ładowania do akumulatorka li-pol 4s i zaczynam ładować. Niby wszystko się ładuje, prądem dla bezpieczeństwa 1A, na wyświetlaczu jest napisane napięcie ogólne od 15,20-15,50 V(zmienia się z czasem), lecz gdy klikam aby sprawdzić ile na każdą cele, to pisze 0V. Czy wie ktoś może o co chodzi?

Proszę o pomoc, Piotrek.

Link to comment
Share on other sites

z napięcia wynika ze pakiet jest naładowany do 3,8 na cele czyli do przechowywania może masz walniętą cele lub urwany kabelek ale nie wyjaśnia to dlaczego nie działa regiel

 

wykrywanie ilości cell masz automatyczne czy programowane ?

Link to comment
Share on other sites

Wnioskuje że 4 cele muszą być dobre, skoro mam napięcie ponad 15V, inaczej to by było chyba niemożliwe.

A kebelek, hmm wygląda na cały. Pakiet jest nowy, w środku pod folią nic nie kombinowałem.

Programowane.

Link to comment
Share on other sites

ładowarka nie potrafi sobie poradzić z rozbieżnością cell może dla tego nie pokazuje poszczególnych pomiarów suma może się mniej więcej zgadzać ale nie oznacza to ze pakiet będzie sprawny w pełni naładowany powinien mieć ponad 16V

 

 

spróbuj zaprogramować ponownie regulator

Link to comment
Share on other sites

Do pełni go nie ładowałem, dlatego nie ma jeszcze 16V.

Okej, jutro pobawię się z programowaniem, właśnie znalazłem manualke na internecie.

Czy zadziała dam znać jutro. Dzięki za dotychczasowe podpowiedzi ;)

Link to comment
Share on other sites

Dobra, regulator zaprogramowany (za pomocą innego źródła prądu). Gdy podpiąłem akumulator pod ładowarkę i balancer, to pokazało napięcie dokładnie 3,95 V na każdą cele więc wszystko chyba ok. Z regulatora nie mam wystających wtyczek, same kable. Wkładałem je prosto do złącza z akumulatora (XT60) i wchodziły na wcisk. Czyżby połączenie regulator+pakiet?

Link to comment
Share on other sites

Regulator przyszedł bez złącz na końcach kabli. Po włożeniu ich do złącza z akumulatorka (XT60), nie łączyło, chociaż siedziały bardzo ciasno i wciśnięte do końca. W efekcie i tak trzeba by było zaopatrzyć się w złącze do regulatora, ale tak przynajmniej znalazłem czas na zaprogramowanie go :D

Link to comment
Share on other sites

Nie, latać nie, sprawdzić czy sprzęt działa, żeby potem nie było zdziwienia, że zapakuje silnik, regulator itp do szybowca, a tu psikus bo silnik np zepsuty ;)

Hmm, zwarcie. Pod tym względem jestem ostrożny, czytałem że po zwarciu coś tam może się przepalić w akumulatorze, potem to trzeba zlutować itp. Za dużo zabawy.

Ale mam jeszcze jedno pytanie, to mój pierwszy model Rc, więc sporo rzeczy nie wiem. Np, ciekawi mnie, jak z kolei, podłączyć silnik do regulatora? Silnik : Silnik , zakończony złączami, chyba nazywają się one "Gold".Jest wtyk i gniazdo. Tylko jest tutaj problem, z regulatora wychodzą gołe kable i za bardzo nie wiem co kupić, aby można było to ze sobą połączyć. Bo te kabelki ni jak nie chcą się trzymać tych końcówek od goldów...

Link to comment
Share on other sites

Zmierz ich średnice i dokup goldy, lub odetnij i zlutuj kabelki od silnika z tymi od regulatora. Na początek lepiej skręcić kostką i sprawdzić kierunek obrotów, jak jest zły to zamienić dowolne 2 i będzie dobrze.

Jeśli chodzi o zwarcie, to nie tylko coś tam Ci się przepali tylko może pakiet się zapalić.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.