Skocz do zawartości

wykorzystanie silnika 3f do pojazdu.


afish

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wariator to rozumiem jako sprzęgło odśrodkowe a takowego nie potrzebuję. Chciałbym mieć dwustopniową skrzynię biegów, bieg szosowy i terenowy, bo na piasku silnik prądy pożera, zamiast się wkręcić na obroty.

Opublikowano

Dzięki za info. Mnie wariator zawsze kojarzył się z czymś innym, a dokładnie z układem zapłonowym i jego wyprzedzeniem :D

 

Myślałem nad przekładnią bezstopniową, jednak prócz ciernej, a ta ma spore straty nie potrafię wykonać innej. A o piaście z przekładnią nie myślałem, muszę takową zdobyć i zobaczyć z czym to się je, ale podejrzewam przekładnię planetarną. I ciekawe czy biegi można zmieniać pod obciążeniem?

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.