WoZnY Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Wariator to rozumiem jako sprzęgło odśrodkowe a takowego nie potrzebuję. Chciałbym mieć dwustopniową skrzynię biegów, bieg szosowy i terenowy, bo na piasku silnik prądy pożera, zamiast się wkręcić na obroty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam P. Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Chodziło mi o automatyczną przekładnie. http://pl.wikipedia.org/wiki/Wariator Możesz też spróbować użyć piasty rowerowej z wbudowaną przekładnią, jak tutaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1036723-0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WoZnY Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Dzięki za info. Mnie wariator zawsze kojarzył się z czymś innym, a dokładnie z układem zapłonowym i jego wyprzedzeniem Myślałem nad przekładnią bezstopniową, jednak prócz ciernej, a ta ma spore straty nie potrafię wykonać innej. A o piaście z przekładnią nie myślałem, muszę takową zdobyć i zobaczyć z czym to się je, ale podejrzewam przekładnię planetarną. I ciekawe czy biegi można zmieniać pod obciążeniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.