Storyjka Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Kończę składać model easy glider pro. Zacząłem robić testy z silnikiem, gdy włączę aparaturę (Turnigy 9x) i regulator (jeti eco 25) silnik(ray c3536/06) chodzi nieregularnie na niskich obrotach, nie reaguje na żaden ruch drążka, gdy wyłączę apke albo odbiornik silnik chodzi przez 2 sec normalnie tzn na max obrotach. Nie mam pojęcia w czym problem.
Marcin K. Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 sprawdź czy na dobrym kanale masz podpięty silnik, czy masz odpowiednie MODE, czy aku są naładowane, Antena rozłożona Sprawdź reversy i trymery. Proponuje zresetować ustawienia danego modelu i od nowa ustawiać wszystko. I NAJPIERW WŁĄCZAMY NADAJNIK NASTĘPNIE ODBIORNIK, WYŁĄCZAMY PIERW ODBIORNIK NASTĘPNIE NADAJNIK!!
Storyjka Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Antena rozłożona mode 2 mam w apce, i właśnie nie mam pojęcia do którego kanału powinien być silnik podłączony
ppompka Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Spróbój pod 3 zazwyczaj to standard oprócz graupnerów i JR chyba. Jak nie bedze działac to podłaczaj serwo pod każdy kanał po koleji i ruszaj gazem i bedziesz widział który kanał odpowiada za gaz, bo będzie diałało serwo.
Storyjka Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Już jest w trzecim, silnik cały czas stoi nie reaguje na drążek. Przynajmniej już nie wariuje jak oszalały.
ppompka Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 A dążek i trymer masz w aparaturze na minimum przy podłaczaniu akku do regulatora?
Marcin K. Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Silnik dobrze podłączony? Na pewno działa? jeżeli drga i nie chce rozkręcić to jedna faza nie dochodzi. Sprawdź połączenia
Storyjka Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Ale po wyłączeniu apki rozkręca się do dużych obrotów bez problemu
ppompka Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 A może wsadziłeś odwrotnie wtyczkę? Chodzi mi o pomylenie - z sygnałem. Ale nie wiem czy przy odwrotnym połączeniu nic się nie dzieje z odbiornikie, wiec lepiej niech ktoś doświadczony sie wypowie czy odwrotne wsadzenie wytczki szkodzi odbiornikowi.
Storyjka Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Panowie koniec prób regulator na moich oczach rozgrzał się do czerwoności i splonął..
ppompka Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 :shock: To co ty z nim zrobiłeś ? Może zasilanie odwrotnie podpiąłeś.
buwi777 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Panowie koniec prób regulator na moich oczach rozgrzał się do czerwoności i splonął.. Bo te regulatory służą do rozpalania ogniska .... :crazy: :devil:
Storyjka Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2010 testowałem przez 30 min co najmniej i tak nagle mu się zachciało.
ppompka Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Aha już chyba mam. W zestawach COMBO dodają regielm 40A, a ty miałeś tylko 25A. Sam silnik może pociagnąć 30A albo i moze troszkę więcej. zalecany regulator: 40A z modele sklep w specyfikacji tego silnika. A mozę odcięło ci ten regiel, bo sie przegrzał. On ma taką funkcję : TOP - "Temperature Overload Protection" - System montowany w regulatorach Jeti zapobiegający nadmiernemu przegrzewaniu się regulatora, mogącego występować przy np. nieodpowiednim dobraniu regulatora do wymagań prądowych silnika. Inteligentny system odetnie napięcie podawane na silnik kiedy tempeatura układu osiągnie 100-110 st. C. w celu uniknięcia jego spalenia. PS Ten regiel ma czerwona koszulkę na zewnatrz, może zmyliło Cię z tym rozgrzaniem do czerwoności :twisted:
noker Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Ale po wyłączeniu apki rozkręca się do dużych obrotów bez problemu.. a nie pisali Ci wyżej, że apki nie wyłaczasz dopóki nie odepniesz zasilania w modelu?
Storyjka Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Aha już chyba mam. W zestawach COMBO dodają regielm 40A, a ty miałeś tylko 25A. Sam silnik może pociagnąć 30A albo i moze troszkę więcej. zalecany regulator: 40A z modele sklep w specyfikacji tego silnika PS Ten regiel ma czerwona koszulkę na zewnatrz, może zmyliło Cię z tym rozgrzaniem do czerwoności :twisted: Nagrzał się i zapalił to chyba temperatura musiała być http://www.nastik.pl/ray-c353605-p-1572.html tu kupiłem i pisze regulator 25 A
ppompka Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 silnik(ray 3536/06) No to w pierwszym poscie masz bład.
Storyjka Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2010 A można spalić regulator w inny sposób niż zakładając że miał wadę fabryczną?? silnik(ray 3536/06) No to w pierwszym poscie masz bład. Masz rację, już poprawiłem, ale to znaczy że regulator był dobry. Kable do regulatora były połączone + z + i - z - kable do silnika zgodnie z kolorami.
ppompka Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Coś mi się wydaje nie tak. obiążenie max: 30A/60s Skoro silnik moze pociagnać 30A (a moze i czasem wiecej, mój e-max który teorytycznie mógł pobrać max 16A powodował że regiel z max pradem 25A po locie był ciepły), to dlaczego zalecany regiel to 25A? Może mi ktos to wytłumaczyć, bo albo ja jakos źle rozumuję, albo w opisie jest cos nie tak.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.