Skocz do zawartości

Problem z silnikiem/aparaturą


Storyjka

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kończę składać model easy glider pro. Zacząłem robić testy z silnikiem, gdy włączę aparaturę

(Turnigy 9x) i regulator (jeti eco 25) silnik(ray c3536/06) chodzi nieregularnie na niskich obrotach, nie reaguje na żaden ruch drążka, gdy wyłączę apke albo odbiornik silnik chodzi przez 2 sec normalnie tzn na max obrotach. Nie mam pojęcia w czym problem.

Opublikowano

sprawdź czy na dobrym kanale masz podpięty silnik, czy masz odpowiednie MODE, czy aku są naładowane, Antena rozłożona Sprawdź reversy i trymery. Proponuje zresetować ustawienia danego modelu i od nowa ustawiać wszystko. I NAJPIERW WŁĄCZAMY NADAJNIK NASTĘPNIE ODBIORNIK, WYŁĄCZAMY PIERW ODBIORNIK NASTĘPNIE NADAJNIK!!

Opublikowano

Spróbój pod 3 zazwyczaj to standard oprócz graupnerów i JR chyba. Jak nie bedze działac to podłaczaj serwo pod każdy kanał po koleji i ruszaj gazem i bedziesz widział który kanał odpowiada za gaz, bo będzie diałało serwo.

Opublikowano

A może wsadziłeś odwrotnie wtyczkę? Chodzi mi o pomylenie - z sygnałem. Ale nie wiem czy przy odwrotnym połączeniu nic się nie dzieje z odbiornikie, wiec lepiej niech ktoś doświadczony sie wypowie czy odwrotne wsadzenie wytczki szkodzi odbiornikowi.

Opublikowano

Panowie koniec prób regulator na moich oczach rozgrzał się do czerwoności i splonął..

Bo te regulatory służą do rozpalania ogniska ....

 

:crazy: :devil:

Opublikowano

Aha już chyba mam. W zestawach COMBO dodają regielm 40A, a ty miałeś tylko 25A. Sam silnik może pociagnąć 30A albo i moze troszkę więcej.

zalecany regulator: 40A

z modele sklep w specyfikacji tego silnika. A mozę odcięło ci ten regiel, bo sie przegrzał. On ma taką funkcję :

TOP - "Temperature Overload Protection" - System montowany w regulatorach Jeti zapobiegający nadmiernemu przegrzewaniu się regulatora, mogącego występować przy np. nieodpowiednim dobraniu regulatora do wymagań prądowych silnika. Inteligentny system odetnie napięcie podawane na silnik kiedy tempeatura układu osiągnie 100-110 st. C. w celu uniknięcia jego spalenia.

 

PS Ten regiel ma czerwona koszulkę na zewnatrz, może zmyliło Cię z tym rozgrzaniem do czerwoności :twisted:

Opublikowano

Ale po wyłączeniu apki rozkręca się do dużych obrotów bez problemu

.. a nie pisali Ci wyżej, że apki nie wyłaczasz dopóki nie odepniesz zasilania w modelu?
Opublikowano

Aha już chyba mam. W zestawach COMBO dodają regielm 40A, a ty miałeś tylko 25A. Sam silnik może pociagnąć 30A albo i moze troszkę więcej.

zalecany regulator: 40A

z modele sklep w specyfikacji tego silnika

 

PS Ten regiel ma czerwona koszulkę na zewnatrz, może zmyliło Cię z tym rozgrzaniem do czerwoności :twisted:

 

Nagrzał się i zapalił to chyba temperatura musiała być

http://www.nastik.pl/ray-c353605-p-1572.html tu kupiłem i pisze regulator 25 A

Opublikowano

A można spalić regulator w inny sposób niż zakładając że miał wadę fabryczną??

 

silnik(ray 3536/06)

No to w pierwszym poscie masz bład.

Masz rację, już poprawiłem, ale to znaczy że regulator był dobry.

 

Kable do regulatora były połączone + z + i - z -

kable do silnika zgodnie z kolorami.

Opublikowano

Coś mi się wydaje nie tak.

obiążenie max: 30A/60s

Skoro silnik moze pociagnać 30A (a moze i czasem wiecej, mój e-max który teorytycznie mógł pobrać max 16A powodował że regiel z max pradem 25A po locie był ciepły), to dlaczego zalecany regiel to 25A? Może mi ktos to wytłumaczyć, bo albo ja jakos źle rozumuję, albo w opisie jest cos nie tak.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.