marcino2000 Opublikowano 24 Września 2010 Opublikowano 24 Września 2010 Witam, czytałem kiedyś że w apkach na 35MHz z heli jest dużo mniejszy zasięg niż w samolotowych. Czy tyczy się to też pasma 2,4Ghz? Pytam, ponieważ po nie wiele większych pieniądzach od samej apki można kupić jakąś lamę, polatać nią troche i później przełóżyć szpeja do innego samolotu. Ps. jestem początkujący, nie bijcie mnie za lamerskie pytania:) W wyszukajce i googlu sprawdzałem Pozdrawiam Marcin
marcino2000 Opublikowano 24 Września 2010 Autor Opublikowano 24 Września 2010 Zrobiłem edita, poprawiłem, ale nie pytałem o to gdzie zrobiłem literówki, tylko o coś innego
madrian Opublikowano 24 Września 2010 Opublikowano 24 Września 2010 Nawet przy "pełnym" zasięgu uzyskasz najwyżej 350m. Wystarcza to do latania "przy nodze". Samoloty są szybsze od śmigłowców i bardzo szybko połykają przestrzeń. Przy tak małym zasięgu ucieczka z zasięgu jest bardzo realna, a i latanie "na wyciągnięcie ręki" szybko się nudzi. A do precyzyjnego latania 3D, ta aparatura ma za słabą jakość. Da się polatać prostymi modelami trenerkowatymi, ale sam szybko dojdziesz do wniosku, że warto zainwestować jednak w porządniejszy sprzęt. Poza tym normą będą zakłócenia i trzepoty serw. Tak samo, z czasem zaczna się luzować akumulatorki w koszyku i aparatura zacznie się sama wyłączać. Co to oznacza dla rozpędzonego modelu - nie muszę mówić.
marcino2000 Opublikowano 24 Września 2010 Autor Opublikowano 24 Września 2010 Czyli rozumiem że zasięg mają okrojony??
madrian Opublikowano 24 Września 2010 Opublikowano 24 Września 2010 Nie. To jest NORMALNY zasięg tych nadajników, w połączeniu z odbiornikiem E-sky. To po prostu nadajnik do helików i tyle. Dodatkowo wykorzystywał tę aparaturę E-sky'owski "Nemo". Ale już wypadł z produkcji. I na razie nie ma następcy/