Skocz do zawartości

czy e-sky 2,4GHz z heli nada się pózniej do samolotu


marcino2000

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, czytałem kiedyś że w apkach na 35MHz z heli jest dużo mniejszy zasięg niż w samolotowych. Czy tyczy się to też pasma 2,4Ghz? Pytam, ponieważ po nie wiele większych pieniądzach od samej apki można kupić jakąś lamę, polatać nią troche i później przełóżyć szpeja do innego samolotu.

Ps. jestem początkujący, nie bijcie mnie za lamerskie pytania:) W wyszukajce i googlu sprawdzałem

Pozdrawiam Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet przy "pełnym" zasięgu uzyskasz najwyżej 350m. Wystarcza to do latania "przy nodze". Samoloty są szybsze od śmigłowców i bardzo szybko połykają przestrzeń.

 

Przy tak małym zasięgu ucieczka z zasięgu jest bardzo realna, a i latanie "na wyciągnięcie ręki" szybko się nudzi. A do precyzyjnego latania 3D, ta aparatura ma za słabą jakość.

Da się polatać prostymi modelami trenerkowatymi, ale sam szybko dojdziesz do wniosku, że warto zainwestować jednak w porządniejszy sprzęt.

 

Poza tym normą będą zakłócenia i trzepoty serw. Tak samo, z czasem zaczna się luzować akumulatorki w koszyku i aparatura zacznie się sama wyłączać. Co to oznacza dla rozpędzonego modelu - nie muszę mówić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się zastanawiam co zrobić, mam do opływania model jachtu, obecnie brakuje mu tylko aparatury, następnie chciałem zbudować RWD-5 i tak własnie myślałem o zakupie heli, bo tam wszystko by było, łącznie z ładowarką i aparaturą. Myślałem też o aparaturze HK tej 4 kanałowej na 2,4GHz, bo więcej na dobrą sprawę mi nie potrzebne, niby wyszło by taniej niż zakup heli, ale z drugiej strony nie naumiał bym się latać heli. Jak myślicie co by tu zrobić??

Zdrowy rozsądek podpowiada apkę z HK, a zajawka jest za Heli:)

 

EDIT:

Sam sobie odpowiedziałem:)

Pierwsza aparatura, reszta później, na dzień dzisiejszy i tak mi więcej nie jest potrzebne

 

Pozdrawiam

Marcin!!