kozuszek Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Witam serdecznie zważywszy na to ,że jestem nowicjuszem (zielony) to zeby nic nie spieprzyc pytam was jak polaczyc silnik z reglem i akumulator z reglem (wydaje mi sie ze czarny do czarnego itd) ale na wszelki wypadek pomóżcie P.S zamowilem pakiet 3s 1800mAh ale zanim dojdzie to chciałbym polatac na nimh zdjecia ponizej czy mozna taki zastosowac bo na silniku pisze li-po silnik tower pro bm 2408-21 regler 25A tp smigło 8x4 i 9x4,7sf kupilem 2 jakby co http://img716.imageshack.us/img716/2272/dsc01871m.jpg http://img401.imageshack.us/img401/7880/dsc01874gq.jpg http://img517.imageshack.us/img517/3248/dsc01872b.jpg wiem ze zadaje bezsensowne pytanie ale olsnijccie mnie prosze. czarny-czarny zolty-bialy czerwony-czerwony dobrze? silnik podlaczylem? Paweł R: zdjęcia max 800x600 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppompka Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 BYŁO. NIE ma znaczenia jak podłączysz kable silnika i regulatora. Jeśli połaczysz i silnik będzie sie kręcił w złą stronę to wystarczy zamienić ze sobą 2 dowolne przewody. Co do pakietu. To owsze można polatać jesli akku będzie dawał radę pradowo. A podejrzewam że nie, bo sam przerabiałem podobny problem. Ale warto spróbować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cimek Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 CZŁOWIEKU ZMNIEJSZ FOTKI! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adaś Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 wytrzyj te cekolade z aku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madrian Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Zanim znowu, kolejny temat zmieni się w kolejne przepychanki. Niestety ten pakiet NIMH nie ma wystarczającej wydajności prądowej, by napędzić ten silnik. To pakiet do szybowców, lub modeli z bardzo słabymi silnikami szczotkowymi. Maksymalna wydajność - 1A. Sam przyznasz, że to mało. Potrzebujesz 3 pary łączy typu "Gold" 3,5mm (3 x męskie i 3 x żeńskie). Żeńskie lutujesz na te trzy, grube kable wychodzące z regulatora, męskie na wyjścia z silnika. Na oba naciągasz koszulkę termokurczliwą. Chodzi o to, żeby końcówki po połączeniu i po rozłączeniu (końce od regulatora - żeńskie) się nie mogły ze sobą zetknąć (zwarcie). Na wyjście pakietu oraz następne, dwa grube przewody z regulatora potrzebujesz złączkę T-DEANS. Żeńską część montujesz na akumulator, męską na regulator. Końcówki oblekasz w koszulkę termokurczliwą. Ta złączka jest kluczowana, czyli nie ma możliwości podpięcia jej inaczej, niż poprawnie. Musisz więc zwrócić uwagę na poprawne połączenie kolorów: czerwony (+) z czerwonym, czarny (-) z czarnym. Cienką wtyczkę od regulatora podłączasz pod kanał przepustnicy w odbiorniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozuszek Opublikowano 2 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 zamowilem ten pakiet http://allegro.pl/akumulator-pakiet-li-po-turnigy-1800mah-3s-20c-i1254586049.html i hxt 60 (męskie) musze dokupic jeszcze jak radzi madrian, 3 pary konektorow gold 3,5 wielkie dzieki wszystkim pozdrawiam edit. madrian dzis "jubileuszowo" 100 raz pomogles pozdrawiam edit. przepraszam ale nie wiem jaka grubość rurki termokurczliwej mam kupić? i jak się ja zakłada? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.