mikon Opublikowano 8 Października 2010 Opublikowano 8 Października 2010 Często spotykam się z niewłaściwie zamontowanymi serwami "standard" posiadającymi na wyposażeniu gumowe "poduszeczki". Błąd polega na tym, że mosiężne tulejki instalowane są szerokim kołnierzem w stronę łba wkręta mocującego serwo, tymczasem ich miejsce jest od spodu - mają oprzeć się na półce serwowej i nie pozwolić wkrętowi na zbyt mocne ściśnięcie poduszki - prawidłowo zainstalowane powinno być zamontowane delikatnie elastycznie. Sprawdźcie (zwłaszcza ci początkujący) czy czasem Wasze serwa nie są błędnie zamontowane. Tutaj zdjęcie poprawnego montażu: Pozdr., Michał
young Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 Jeżeli na zdjęciu jest ok, to u mnie było do :ass:
baxter12 Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 Na pewno, jak by głos przedmówcy nie wystarczył.
kaczma2 Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 Wyprowadzenie przewodów z serwa. Czy uważacie, że wyprowadzenie w bok jest poręczne? Półka z wyciętymi prostokątnymi otworami według wymiarów serwa i nie można wsunąć serwa bez poszerzenia otworu a to z kolei powoduje osłabienie mocowania bo wkręt jest na skraju półki. Już lepszym rozwiązaniem jest wyprowadzenie w dół. Wygodnym rozwiązaniem jest mocowanie na widełkach. Wsuwa się z boku i przykręca z góry lub półka z przecięciem na wsuwanie serwa podobna do litery C. Wsuwa się 1 serwo i w prawo, potem 2 serwo i w lewo. Są różne modele i montuje się serwa w różnych miejscach. O ile można pokombinować wewnątrz modelu o tyle gorzej na zewnątrz kadłuba lekkich modeli samolotów w kruchej balsie. Spotkałem się w zestawie fabrycznym z plastykową ramką na serwo ale doszły do tego 4 wkręty. Może znacie dobry wygodny sposób.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.