kojot Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eski Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Ale właściciel żółtego modelu musi mieć kasy. Tyle holowań za każde coś dostaje Piękne loty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojot Opublikowano 16 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Kryniek ma w stopce podpis "Holownik - z wyboru" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtass_nt Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Rany julek ale wilgunia!! :roll: I jest nawet większa wersja mojego Swifta :mrgreen: Fajnie musi być mieć takiego holującego :shock: U nas to problem bo nikt nie chce ani holować ani być holowanym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniek Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Że ja nie pomyślałem o liczniku w holówce, i tak za każde sto metrów 1Eur. :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
armand Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Pułapu czy drogi holowania?? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniek Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Miałem na myśli oczywiście pułap choć droga holwania da lepszy wynik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emzet Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Piękne modele! Na dużą wysokość wyciągacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojot Opublikowano 17 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Trzeba odpytać Konrada, bo lata z vario - to wie dokładnie. A na moje oko wyczep jest w przedziale 200-300m. Bo chłopaki lubią się holować :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniek Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Tak jak napisał Kojot zazwyczaj holujemy się do wysokości 300m, ale gdy warunki są sprzyjające to holujemy do 450-500m. Mieliśmy też holowania Foxa do 600m. :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtass_nt Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 A na moje oko wyczep jest w przedziale 200-300m. Bo chłopaki lubią się holować :-) Tyle to my holujemy się modelami o rozpiętości poniżej 2m Sprawdzaliśmy lecąc z GPSem. Dokładnie wyszło nam 240m. Ale jest to górna granica kiedy jest jeszcze bezpiecznie chociaż modele są małe. Dla was najlepiej to tak jak pisze Kryniek- 400-500. Wtedy można polatać nawet jak nie nosi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniek Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Wojtku! W warunkach termicznych wysokość 300m jest zupełnie wystarczająca aby załapać się na termikę i zrobić pułap 1000m lub polatać 40 minut, a holówka może wrócić po następne modele . W przypadku Foxa CATa jest nieco inaczej kiedy po wyczepieniu na 500metrach zacznie kręcić akrobację to zazwyczaj ląduje zaraz po holowniku a czasami nawet przed. :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtass_nt Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Wojtku! W warunkach termicznych wysokość 300m jest zupełnie wystarczająca aby załapać się na termikę i zrobić pułap 1000m lub polatać 40 minut, a holówka może wrócić po następne modele . W przypadku Foxa CATa jest nieco inaczej kiedy po wyczepieniu na 500metrach zacznie kręcić akrobację to zazwyczaj ląduje zaraz po holowniku a czasami nawet przed. :mrgreen: Zgadzam się z Tobą w każdym zdaniu :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.