Piwko =- Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 Witam, od razu powiem, że nie jestem w temacie aż taki zielony, ale to mój pierwszy model więc temat ląduje w tym dziale. Zbudowałem sobie model TOTO-7 według motylastego z małymi przerobieniami (lotki zrobiłem na rozpiętości całego płata, a kadłub został wzmocniony włóknem węglowym, a nie balsą) No i moje parę pytań odnośnie sprzętu szukam taniego sprzętu wiem podam wam moje propozycje i proszę was, a byście powiedzieli czy jest dobry lub ew. co zmienić: -Silnik lub Silnik2 -Regler do tego oczywiście TP z serii mag, ale nie wiem czy 18 czy 25A -śmigiełko? Hmm no właśnie... Tutaj nie umiem dobrać rozmiaru więc proszę o wasze rady -Pakiecik Resztę mam tzn: -Aparaturę Sanwe VG400 6CH -odbiorniczek e-sky na pasmo 35Mhz -serwa eco 16 (o takie: Click) -ładowareczka e-sky (niestety bez zasilacza, ale już coś kombinuje) No i moje pytanie które nie daje mi spać... Słyszałem, że pasmo 35Mhz "gryzie się" z włóknem węglowym (powstają zakłócenia) Czy to aby prawda? Jak tak to kiepsko... Czy jakbym wypuścił antenę odbiornika za kadłub nie byłoby problemów? Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...