Skocz do zawartości

MPX Cockpit SX


hubert_tata

Rekomendowane odpowiedzi

Może od początku.

Do tej pory miałem Hitec Flash5 i w zasadzie niczego poza pamięcią modeli mu nie brakowało.

Jednak niedawno zobaczyłem MX16 Graupnera i zachciało mi się zmiany sprzętu.

Co mi się spodobało w tym nadajniku?

Zmiana kanałów z menu :D

Niby nic, ale dla mnie spory plus (jestem modelarskim samoukiem i przez głupotę w każdym modelu mam kwarc na inną częstotliwość).

Co spowodowało, że nie kupiłem Graupnera?

Tylko niemieckie menu.

Ale skoro ktoś robi nadajniki z taką funkcją, to nic prostszego poszukać innego producenta.

No i mam MPX Cockpit SX.

Podobny do Graupnera, chyba z gorszym menu, ale też ma funkcję wyboru kanału z menu (a to miało być najważniejsze).

Tylko dałem plamę - sprzedałem nadajnik syna (MPX Pico) i znowu nie jesteśmy z synem kompatybilni (inne kanały są przyporządkowane do funkcji w Hitec, który odziedziczył po mnie syn, a inne są w moim nowym Multiplexie).

Więc nadal nie polatamy tymi sammymi modelami bez zmiany wtyczek w odbiornikach :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Pozwoliłem sobie Hubercie wyodrębnić twój post z tamtego tematu i zalożyc nowy :)

 

 

Wracając do sedna sprawy.

 

Nie wiem jak w MPX ale w mojej MC-19 mam możliwość przypisania sobie wedle upodobania kolejność kanałów w danym modelu. czyli wybeiram np. Model pierwszy

 

parametry jakei mu ustawiam to.

 

MODE 1-4 w którym latam np.2

Ilość serw w płacie

Rodzaj statecznika

kolejność kanałów moge zostawić standardowe dla graupnera, albo pozmieniać ze np. pierwszy kanał standardowy to GAZ i będzie przypisany do 3 wyjścia odbiornika czyli pierwszy staje się trzecim :)

 

 

Takei rozwiązanie sprawiło bye nie miał bys niekompatybilności z Hickiem :) J atak latałem z kolega jego modelem, mało tego nawet ZBIGowym EasyGliderem :)