sionziom Opublikowano 10 Listopada 2010 Opublikowano 10 Listopada 2010 Tak jak w temacie mam pytanko czy ktoś miał może styczność z tym silnikiem i jak on się sprawuje.
MironRC Opublikowano 10 Listopada 2010 Opublikowano 10 Listopada 2010 chyba nikt nie miał z nim styczności, zwłaszcza że kompletnie nie wiadomo o jaki chodzi , napisz model, albo jakiś link wstaw.
sionziom Opublikowano 10 Listopada 2010 Autor Opublikowano 10 Listopada 2010 Oj ale zchrzaniłem, zapomniałem linka wstawić :oops: Sorki. Silniczek
Gość Anonymous Opublikowano 10 Listopada 2010 Opublikowano 10 Listopada 2010 Ja mam ten silnik w Swoim EG. Z łopatkami 9x6 składanymi sprawuje się dobrze, nie mam na nim wielkiego nalotu, ale łożyska też na razie sprawują się dobrze.
sionziom Opublikowano 10 Listopada 2010 Autor Opublikowano 10 Listopada 2010 Podobno te silniki mają dobre łożyska ale nie wiem jak z mocą. Na 3s li-po chciałem latać trenerkiem ok.1200 g. Chyba powinien uciągnąć ? Regiel to Turnigy 30 amp
smootny Opublikowano 10 Listopada 2010 Opublikowano 10 Listopada 2010 Podobno te silniki mają dobre łożyska ale nie wiem jak z mocą. Na 3s li-po chciałem latać trenerkiem ok.1200 g. Chyba powinien uciągnąć ? Regiel to Turnigy 30 amp Podobno to troszkę za mało - znam kilku ludzi którzy na nich latali. "Latali" bo już nie latają (ja również na takim latałem) wszystkim padły łożyska stosunkowo szybko. Mam teraz silnik RAY i jestem zadowolony...
sionziom Opublikowano 10 Listopada 2010 Autor Opublikowano 10 Listopada 2010 A taka keda chyba powinna być lepsza co ? I czy da radę ?
Rabor Opublikowano 11 Listopada 2010 Opublikowano 11 Listopada 2010 Mam ten silnk w exTrim. Ciąg na śmigle 11x5,5 ponad 1200g. Działa ok, model bardzo eksploatowany bez kretów i silnik jest ok
sionziom Opublikowano 12 Listopada 2010 Autor Opublikowano 12 Listopada 2010 Dzięki za wszelkie odpowiedzi. Zmień proszę nazwę tematu.Jaką nazwę preferujesz ?
dzinksu Opublikowano 20 Listopada 2010 Opublikowano 20 Listopada 2010 Proponuje Ci zastosować silnik o rząd większy czyli np 35-36 1300kv. Jest o 30gr cięższy ale ma większy ciąg. Jeżeli chcesz go zastosować w modelu o wadze 1200gr to będzie idealne rozwiązaniem. Tylko musisz jeszcze dobrać śmigło, a biorąc pod uwagę że to trenerek to nie może być za duże żeby nie haczyło o asfalt hehe. Weź też pod uwagę, że taki silniczek nie musi się za bardzo wysilać aby osiągnąć ciąg 1200gr, a silnik 35-30 musi pracować prawie na pełnym gwizdku żeby ledwo wyciągną te 1200gr.
BartekS Opublikowano 28 Listopada 2010 Opublikowano 28 Listopada 2010 Proponuje ten silnik: http://hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=14847 Też się interesowałem tym silnikiem Turnigy ale gdy czytałem opinie to nie uzyskuje on takiej mocy jak podają na HC.
fredzio Opublikowano 28 Listopada 2010 Opublikowano 28 Listopada 2010 Ciekawe, bo mi ten silnik się spisuje od ponad roku bez zarzutu a na śmigle 13x4 apc-e daje prawie 2kg ciągu, ale się paskudnie grzeje przy tym. Musze pomierzyć prąd i faktyczny ciąg, ale z silnika jestem zadowolony. Osiągi silnika można sprawdzić tutaj . Na koniec dodam, ze mam też zwykłe turnigy 3530 i osiągami nawet się do wersji SK nie zbliża.
sionziom Opublikowano 6 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2010 Znalazłem taki silniczek jak myślicie da radę
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.