Skocz do zawartości

Pierwszy model typu Delta :D


Mortez

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Jak widać wracam do modelarstwa po dość długiej przerwie. Rwd 5 oblatałęm choć po kilku kraksach ale ma się dobrze. Otrzymane przy tym umiejętności i wyposażenie z RWD 5 chcę wykorzystać do budowy latającego skrzydełka które zawsze chciałem mieć lecz odradzano mi na forum ;p. O to owy model : http://sichot.republika.pl/tani_prosty_niezniszczalny.shtml

i Mam małe pytanie bo troszkę mnie nurtuje czy będę musiał kupić inne śmigło bo posiadam APC 9x6 E czy można zmienić kierunek obrotu silnika ?

Opublikowano

Kierunek obrotu silnika 3-fazowego (mam nadzieję, że taki właśnie masz) zmieniasz przez zamianę dwóch kabli go zasilających, obojętnie których.

Co do śmigła - podaj z jakim silnikiem ono pracuje? Chociaż jeśli latałeś na takim swoim RWD, to Delta pewnie też da radę.

Opublikowano

Szukam i szukam lecz wszędzie inaczej pisze xD a mianowicie jaki ma być w delcie skłon i wykłon silnika ?

To zależy od umieszczenia silnika względem środka ciężkości. Jeżeli dasz silnik w jednej linii z SC, to możesz nawet nie robić skłonu.

 

Im silnik wyżej względem SC, tym bardziej odchylony śmigłem w górę.

Im niżej - tym bardziej w dół.

 

Najlepiej daj na "Zero" i zobacz w czasie oblotu jak reaguje. I wg tego wyreguluj kąt podkładkami.

Opublikowano

Dokładnie jak napisał

Najlepiej daj na "Zero" i zobacz w czasie oblotu jak reaguje. I wg tego wyreguluj kąt podkładkami.

Mam podobne konstrukcje i silnik idealnie na środeczku sprawdza się.

Czym prostsza konstrukcja i tańsza tym bardziej odporna na krety. Ale te stateczniki takie strasznie wielkie ja robię mniejsze.

Pozdrawiam AdamN.

Opublikowano

Taka delta bez stateczników też lata! :D Najlepiej to widać po urwaniu takiego przy nieudanym manewrze. Wtedy zakręty robi poślizgiem... Taki drift w powietrzu.

Spokojnie możesz zmniejszyć te stateczniki - większa pewność, że nie będziesz ich wycinał od nowa co lot. :)

Opublikowano

No i pojawił się pierwszy problem. Zamieniłem w silniku dwa przewody a mianowicie czerwony z czarnym no i podłączam zasilanie a tu serwa wariują silnik ani drgnie a regiel się zaczął grzać ;/ co może być przyczyną ?

Opublikowano

Jak to zmieniłeś czerwony z czarnym??????????? masz zmienić kable zasilające silnik nie zasilanie regulatora od strony baterii.

MASZ ZMIENIAĆ KABLE BIEGNĄCE OD REGULATORA DO SILNIKA!!!!!!!!!!

Opublikowano

To oczywiste że zmieniłem te biegnące do silnika :-) już wczoraj rozwiązałem mój problem dosłownie 10 minut po napisaniu postu dzięki wszystkim za pomoc ;-)

Opublikowano

Zamieniłem w silniku dwa przewody a mianowicie czerwony z czarnym no i podłączam zasilanie a tu serwa wariują silnik ani drgnie a regiel się zaczął grzać ;/ co może być przyczyną ?

Widzisz, jakie to wszystko skomplikowane :lol:

To samo co w kawale z muchą i ruskim uczonym: uczony urywał biednej muszce kolejne nogi i kazał iść... mucha jakoś szła, ale jak wyrwał już wszystkie nogi, to stwierdził, że mucha ogłuchła, bo nie posłuchała polecenia i nie poszła.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.