Jump to content

Pierwszy model typu Delta :D


Mortez

Recommended Posts

Witam

 

Jak widać wracam do modelarstwa po dość długiej przerwie. Rwd 5 oblatałęm choć po kilku kraksach ale ma się dobrze. Otrzymane przy tym umiejętności i wyposażenie z RWD 5 chcę wykorzystać do budowy latającego skrzydełka które zawsze chciałem mieć lecz odradzano mi na forum ;p. O to owy model : http://sichot.republika.pl/tani_prosty_niezniszczalny.shtml

i Mam małe pytanie bo troszkę mnie nurtuje czy będę musiał kupić inne śmigło bo posiadam APC 9x6 E czy można zmienić kierunek obrotu silnika ?

Link to comment
Share on other sites

Kierunek obrotu silnika 3-fazowego (mam nadzieję, że taki właśnie masz) zmieniasz przez zamianę dwóch kabli go zasilających, obojętnie których.

Co do śmigła - podaj z jakim silnikiem ono pracuje? Chociaż jeśli latałeś na takim swoim RWD, to Delta pewnie też da radę.

Link to comment
Share on other sites

Szukam i szukam lecz wszędzie inaczej pisze xD a mianowicie jaki ma być w delcie skłon i wykłon silnika ?

To zależy od umieszczenia silnika względem środka ciężkości. Jeżeli dasz silnik w jednej linii z SC, to możesz nawet nie robić skłonu.

 

Im silnik wyżej względem SC, tym bardziej odchylony śmigłem w górę.

Im niżej - tym bardziej w dół.

 

Najlepiej daj na "Zero" i zobacz w czasie oblotu jak reaguje. I wg tego wyreguluj kąt podkładkami.

Link to comment
Share on other sites

Dokładnie jak napisał

Najlepiej daj na "Zero" i zobacz w czasie oblotu jak reaguje. I wg tego wyreguluj kąt podkładkami.

Mam podobne konstrukcje i silnik idealnie na środeczku sprawdza się.

Czym prostsza konstrukcja i tańsza tym bardziej odporna na krety. Ale te stateczniki takie strasznie wielkie ja robię mniejsze.

Pozdrawiam AdamN.

Link to comment
Share on other sites

Taka delta bez stateczników też lata! :D Najlepiej to widać po urwaniu takiego przy nieudanym manewrze. Wtedy zakręty robi poślizgiem... Taki drift w powietrzu.

Spokojnie możesz zmniejszyć te stateczniki - większa pewność, że nie będziesz ich wycinał od nowa co lot. :)

Link to comment
Share on other sites

No i pojawił się pierwszy problem. Zamieniłem w silniku dwa przewody a mianowicie czerwony z czarnym no i podłączam zasilanie a tu serwa wariują silnik ani drgnie a regiel się zaczął grzać ;/ co może być przyczyną ?

Link to comment
Share on other sites

Zamieniłem w silniku dwa przewody a mianowicie czerwony z czarnym no i podłączam zasilanie a tu serwa wariują silnik ani drgnie a regiel się zaczął grzać ;/ co może być przyczyną ?

Widzisz, jakie to wszystko skomplikowane :lol:

To samo co w kawale z muchą i ruskim uczonym: uczony urywał biednej muszce kolejne nogi i kazał iść... mucha jakoś szła, ale jak wyrwał już wszystkie nogi, to stwierdził, że mucha ogłuchła, bo nie posłuchała polecenia i nie poszła.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.