Irek M Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Qrde! Tym razem to ja pokręciłem z króćcami; skoro teraz masz niżej to gdy dasz wyżej będą za długie :rotfl: ale to własnie skorygujesz ustawieniem ich bardziej pod kątem na prawo i lewo.
Kwazio Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 No to i ja. Jak piknik, to piknik... :rotfl: ... ustawię je tak, żeby były jak najbliżej górnej (rurka ciśnieniowa) i dolnej ścianki (tankowanie). Już to przerabiałem. A są zukosowane, żeby się nie zatykały o ścianki?
Arturrro Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2011 Przyłączam się: :rotfl: Kwazio, spokojnie... wszystko sprawdzone, ustawione itd. Właśnie wysycha zabezpieczenie anty-paliwowe (epoxy ) od wewnątrz dziobu i na firewallu. Jak dam radę to jutro układam wszystkie graty i zamykam poszycie. EDIT: No i nie wytrzymałem... Silnik i instalacja ponownie zamontowana, wszystkie rurki i wężyki według podanych przez Was sugestii. Trzeba brać się za wykończenia.
Arturrro Opublikowano 26 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2011 Piper dostał żółtą "skórkę" i kilka emblematów. Musze jeszcze poszukać w papierniczym takich dużych literek samoprzylepnych i zrobić mu znaki rejestracyjne na skrzydle. Na razie wygląda tak: Jak dam radę, to dziś jeszcze zawołam szklarza i uzupełnię braki szybek w kabinie, bo na razie tylko przednia jest. Więcej fotek dam po 100% finiszu, chociaż i w takim stanie by pewnie poleciał. BTW, robić mu zastrzały skrzydeł? Gdzieś czytałem, że Piper (szczególnie z malutkim silnikiem) tego nie lubi, a zastrzały tylko powodują większy opór powietrza. Ile w tym prawdy?
Irek M Opublikowano 26 Stycznia 2011 Opublikowano 26 Stycznia 2011 robić mu zastrzały skrzydeł? Jak się powiedziało A to i trzeba powiedzieć B a potem to niech nawet potop... :rotfl:
Arturrro Opublikowano 26 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2011 OK, w takim razie zastrzały pewnie jeszcze dziś zrobię. Przy oblocie się okaże jak jest, ale taki element na szczęście można w każdej chwili wyjąć...
patryk6w Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 I jak tam, Piper dokończony? Jak na razie jest piękny
Kwazio Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Ja również z niecierpliwością czekam na wieści...
Arturrro Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Piper został ukończony, ale jeszcze nie poleciał... Potrzebuje drobnej poprawki przy zbiorniku, bo ssak spada, a niestety wolnego czasu tyle co na lekarstwo.
Kwazio Opublikowano 6 Listopada 2011 Opublikowano 6 Listopada 2011 Ciągle wypatruję wieści, bo jak pamiętasz, mam ten silniczek i nie mogę do niego znaleźć samolociku. Z Texanikiem od SIG nie dał sobie rady, jednak wciąż jest niedotarty i bardzo ciężko na górze chodzi, wręcz na granicy zatarcia. W zbiorniczku powinieneś od razu stosować trzy kruczki: 1) Króciec zasilający powinien mieć obwódkę, np. z cyny. 2) W rurkę smoka powinna być wciśnięta rurka usztywniająca, np. z aluminium. 3) Rurki mosiężne w oka mgnieniu nitrometan przeżera i się łamią.
Zefirek Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Poleciał? ... może jakiś filmik wrzucisz? Pozdrawiam, Marcin
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.