Skocz do zawartości

Herr Piper J-3 Cub 1219mm


Arturrro

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Qrde! Tym razem to ja pokręciłem z króćcami; skoro teraz masz niżej to gdy dasz wyżej będą za długie :rotfl: ale to własnie skorygujesz ustawieniem ich bardziej pod kątem na prawo i lewo.

  • Odpowiedzi 50
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

No to i ja. Jak piknik, to piknik... :rotfl:

 

... ustawię je tak, żeby były jak najbliżej górnej (rurka ciśnieniowa) i dolnej ścianki (tankowanie). Już to przerabiałem. :)

A są zukosowane, żeby się nie zatykały o ścianki?
Opublikowano

Przyłączam się: :rotfl:

 

Kwazio, spokojnie... wszystko sprawdzone, ustawione itd. Właśnie wysycha zabezpieczenie anty-paliwowe (epoxy ;)) od wewnątrz dziobu i na firewallu. Jak dam radę to jutro układam wszystkie graty i zamykam poszycie.

 

EDIT: No i nie wytrzymałem... Silnik i instalacja ponownie zamontowana, wszystkie rurki i wężyki według podanych przez Was sugestii. Trzeba brać się za wykończenia.

Opublikowano

Piper dostał żółtą "skórkę" i kilka emblematów. Musze jeszcze poszukać w papierniczym takich dużych literek samoprzylepnych i zrobić mu znaki rejestracyjne na skrzydle.

 

Na razie wygląda tak:

Dołączona grafika

 

Jak dam radę, to dziś jeszcze zawołam szklarza i uzupełnię braki szybek w kabinie, bo na razie tylko przednia jest.

Więcej fotek dam po 100% finiszu, chociaż i w takim stanie by pewnie poleciał.

 

BTW, robić mu zastrzały skrzydeł? Gdzieś czytałem, że Piper (szczególnie z malutkim silnikiem) tego nie lubi, a zastrzały tylko powodują większy opór powietrza. Ile w tym prawdy?

Opublikowano

OK, w takim razie zastrzały pewnie jeszcze dziś zrobię. Przy oblocie się okaże jak jest, ale taki element na szczęście można w każdej chwili wyjąć...

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Piper został ukończony, ale jeszcze nie poleciał... Potrzebuje drobnej poprawki przy zbiorniku, bo ssak spada, a niestety wolnego czasu tyle co na lekarstwo. :(

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Ciągle wypatruję wieści, bo jak pamiętasz, mam ten silniczek i nie mogę do niego znaleźć samolociku. Z Texanikiem od SIG nie dał sobie rady, jednak wciąż jest niedotarty i bardzo ciężko na górze chodzi, wręcz na granicy zatarcia.

W zbiorniczku powinieneś od razu stosować trzy kruczki:

1) Króciec zasilający powinien mieć obwódkę, np. z cyny.

2) W rurkę smoka powinna być wciśnięta rurka usztywniająca, np. z aluminium.

3) Rurki mosiężne w oka mgnieniu nitrometan przeżera i się łamią.

  • 9 miesięcy temu...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.