ZARZU Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Witam, W silniczku Extrem Flight Torque Revolution 4014T/570 zaczynają odklejać się magnesy, czy podklejenie żywicą załatwi sprawę czy może jest jakieś inne lepidło do tego typu napraw? Miał ktoś z Was taki sam problem z tymi silnikami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubu2 Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Z róznych żywic które stosowałem w klejeniu magnesów (robię często sam silniki. Te większe), najlepiej się sprawdza kompozycja żywic Distal (nie Rapid). Zapałką lu b. cienkim patyczkiem (np. z wykałaczki), nakładasz klej między magnesy. Następnie podgrzewasz chwile suszarka do włosów rotor. Klej się pięknie rozleje i wpłynie między obudowę i magnesy, a takze między magnesy. Na drugi dzień mozesz już nim kręcić (silnikiem). Inne żywice sprawdzają się gorzej. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekr Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Ja używam Epidianu 57, w sumie najmocniejszej żywicy do klejenia jaką posiadam/posiadałem. Krótki opis z filmikiem w tym poscie http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=26815 , niestety ma wadę - potrzebna wiertarka stołowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZARZU Opublikowano 24 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Poczytałem trochę RCGROUP, w tych silnikach się to zdarza, niestety :? Wydawać by się mogło, że to porządna firma a tu Zonk. Do klejenia magnesów polecają LOCTITE 480. Skoro jednak żywica załatwi sprawę, to jej użyję, bo mam pod ręką. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.