Skocz do zawartości

Lama modernizacje.


Adrian RC:)

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,mam lamę v4,ogonek x-treme,podwozie,łopaty i przedłużony wałek łopat a.

Pytanie mam czy są jakieś lżejsze silniki do tego modelu?lub na przykład mocniejsze o zbliżonej wadze?Chciałbym mieć troszkę więcej pod kciukiem:),Chciałbym też zapytać co uczynić żeby była agresywniejsza,coś totalnie przerabiać? czy coś przykombinować przy orczykach? i najlepiej na plastikach,żeby jej nie przeciążać zbytnio?.Troszkę się rozpisałem:)

Z góry dzięki za odpowiedzi:)

Pozdrawiam. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Primo - Opcja edytuj nie gryzie.

 

Secundo - Co-axiale z natury swojej nie są "agresywne". Dlatego są tak popularne w segmencie dla początkujących. Można nimi latać spokojnie, bez strachu że się rozbiją za 2 sekundy.

 

Terio - Klasyczny śmigłowiec to zupełnie inna bajka. Pilotaż takiego modelu ZNACZNIE się różni od latania Lamą. W zasadzie - bez porównania. Jest znacznie trudniejszy do opanowania, a jego eksploatacja jest o wiele kosztowniejsza. O kraksy łatwiej i są droższe w odbudowie.

 

W Lamie wymienisz łopatki - w śmigłowcu klasycznym nierzadko i połowę modelu trzeba nową wstawić.

 

Ciut więcej (z naciskiem na ciut) dostaniesz mocy, po zainwestowaniu w silniki firmy Xtreme.

 

Prawdziwą poprawę można zyskać jednak dopiero po wymianie silników na bezszczotki, ale to kosztuje drugą Lamę i wymaga albo zakupu zestawu konwersyjnego - albo wymiany sporej części elektroniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie polecałbym belta na początek, ponieważ jest przereklamowany. Latam od kilka lat heli i posizadam go w swojej stajni obok 2 rex-ow 450, 2 rex-ow 250 i jednej 500. Lepiej poskładać 450 Aligna bo jest bez porownania lepsza niz belt i niz 450 z hobbycity. Jeśli masz troche więcej funduszy, mozesz zacząć od 500 ponieważ jest drozsza, krety są droższe ale o wiele bardziej stabilniejsza.

Pozdrawiam

Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chciałbyś już zamontować w swojej Lamie silniczki Xtreme to polecam te silnik A i silnik B . Jednak do nich musisz zakupić pakiet o większej wydajności prądowej

Nie musi.

Akurat te silniczki mają pobór mocy identyczny z oryginałem. Różnica polega na ich większej sprawności, przez co więcej mocy trafia na wirniki, zamiast podgrzewać atmosferę.

W pakiet o większej wydajności inwestuje się z nieco innych powodów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za odpowiedzi,fundusze jakoś przegryzę,tylko nie chce jak to się mówi latać sprzętem super klasy nie umiejąc dobrze latać małą lamką,dzięki za odpowiedzi,Czyli bez większego wkładu pieniężnego silniki x-treme dadzą radę w poprawie? teraz zakupiłem jeszcze zwykłe dlatego,że w moim sklepie nie mieli na półce a chciałem polatać,jak je skończę to kupię właśnie x-treme:) Pozdrawiam Wszystkich :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemyśl te silniki... Wg mnie jak działa Ci na serii to tak zostaw, szkoda 80zł. Kup pakiet o większej wydajności za grosze z Chin i Lama robi się ciut żwawsza niż na seryjnym.

A 2 pakiety to fajna sprawa, bo gdy jeden się ładuje Ty latasz, potem jak wylatasz czekasz kilkanaście minut i masz drugi pakiet naładowany :D

Nie nudzi Cię Lama ? Wczoraj sięgnąłem po moją z półki i po 6 lotach już z powrotem na nią wraca, żeby sięgnąć po nią za pół roku xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.