Lucjan Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 Witam ! Widzę że w sąsiedztwie mam kolegę od jetów.Wybrałeś fajny model i dobrą turbinę . Szukasz trenera - Viper jet to trener o ładnym wyglądzie .Z Katowic do Czeladzi jest blisko , możemy się spotkać i dłużej porozmawiać . Zapraszam w odwiedziny na lotnisko Muchowiec. Pozdrawiam Lucjan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solainer Opublikowano 25 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 Obliczyłem obciążenie powierzchni nośnej zakładając masę niezatankowanego modelu na 13,5 kg. Wyszło mi 182g/dm2. Już niedługo zacznę go składać muszę tylko uporać sie z innymi modelami bo aktualnie mamy jeszcze rozgrzebane 3 inne które tez przydało by sie skończyć w tym Dakotę która już 3 rok sie sezonuje. Na wszystko musi przyjść swój czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Turbinka fajna. Napisz ile cię kosztowało wszystko bo zbieram dane do światowym kryzysie gospodarczym...... bo widze ze nie wiedzie się nam tak źle jak piszą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rapier Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Dla tych co im sie podaba a portfel znacznie cienszy VIPER Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solainer Opublikowano 29 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Dla tych co im sie podaba a portfel znacznie cienszy VIPER Ale nie będzie pachniał naftą :faja: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rapier Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 to raczej uznalbym za zalete. Glowna wada jest dzwiek. To juz nie to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafał .k Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Witaj solainer czyżbym cię zaraził turbinami gazowymi? Widzę że dużo się zmieniło kiedy parę lat temu pokazałem ci moją turbinę w realu na stoisku. Gratuluje wyboru piękny ten Viper daj znać kiedy oblot i gdzie . A paliwo masz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solainer Opublikowano 30 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Witam, trzeba iść z duchem czasu. Trochę się zmieniło 2 lata temu pracowałem w sklepie modelarskim i głownie dzięki temu poznałem sporo ludzi z tej branży zarówno sprzedawców jaki i modelarzy, no i trochę wiem więcej o modelach niż wcześniej. Teraz już tam nie pracuje ale doświadczenie i kontakty zostały. To prawda gdy widziałem Twoją turbinę nawet nie spodziewałem się, że nadejdą takie czasy kiedy to będę takie coś montował w modelu. Z paliwem nie ma problemu 20 km ode mnie jest Petrolot - bez problemu sprzedają Naftę A1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertK Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 solainer co z Viper-em ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solainer Opublikowano 26 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Viper ciągle w pudełku mam lęki gdy myślę o tym jak to wszystko poskładać do kupy, ale tak naprawdę chodzi tylko o wyposażenie sam płatowiec mnie nie przeraża Jak już ktoś mądry wywołał mnie do tablicy to zapytam : - jaki kupić według was najlepszy do takich modeli manager zasilania ? - gdzie tanio i dobre można dostać te elektroniczne zawory wielofunkcyjne do pneumatycznych instalacji podwoziowych ? - czy przedłużacze serw stosuje się normalne czy z jakimś dodatkowym zabezpieczeniem złączek ? - w jaki sposób unieruchomić te duże laminowane zbiorniki paliwa w kadłubie ? - jakie akumulatory zasiania wiadomo że co najmniej dwa ? - czy wymieniać na większy pakiet od ECU silnika - standardowo jest 1500mAh ? - serwa wiadomo z 11kg, digital, szybkie - może być hitec czy jedynie wiodące marki - JR, Futaba ? - Co by się jeszcze przydało a tego nie wymieniłem w moich pytaniach ? Budowa ruszy jak rozwiążę te zagadki, proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr jet Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Witaj Nie traktuj mojej wypowiedzi jajo "jedynej słusznej" -jeśli masz wybierać to "Power Box" lub "Emkotec" -nie rozumiem o jakich zaworach wielofunkcyjnych zaworach piszesz :oops: -kable normalne jeśli możesz to daj trochę większy przekrój(serwa cyfrowe biorą trochę więcej prądu)złączkę możesz zabezpieczyć dobrą taśmą klejącą -jeśli kadłub i zbiornik jest na epoksydzie to możesz wkleić na żywicę z wypełniaczem, ale moim zdaniem lepiej silikon(łatwiej wyrwać gdyby zaszła potrzeba) -sugestia: 2X2 ogniwa Li-Fe 2400mha -można dać 2 Li-pole po 2400 mha -Hitec jest w mojej ocenie równie dobry -w mojej ocenie najważniejszy jest DOBRY!!!! WŁĄCZNIK ZASILANIA bez powerbox'a reż się da spokojnie latać Podjedź do Lucjana podejrzysz kilka tricków u Niego Piotrek Częstochowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solainer Opublikowano 27 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 ok skoro to takie proste to wybrałem takie podzespoły : power box : http://www.ef3m.pl/8,powerbox-champion-rrs.html do niego pakiety li pol 5200 2 sztuki oraz kable i złączki do serw w skrzydłach serwa : hs 5645 mg odpowiednik 11 kilowych zalecanych w instrukcji od modelu http://www.ef3m.pl/238,hitec-hs-5645mg-digital-12-kg-0-18s-59g.html no i sterownie podwoziem : http://www.airpowernet.com/twe3/product_info.php?products_id=368&Twesid=d485ff0194ce052516a708d79071d86b Tylko czy można kupić to gdzieś bliżej niż w drugim końcu świata? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
armand Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 - zasilanie LiFe zero stabilizatorów które "klękają" przy dużych poborach - minimum złaczek lutujemy gdzie tylko sie da, jak złaczki to zielone MPX - kable w silikonie minimum 0.5?mm żyły skręcone ze sobą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ECO400 Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 a w następnym etapie to może taki samolocik? http://www.buyplanesforsale.com/aircraft/airplanes/2009-viperjet-mkii/1190/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyllek1993 Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 Czy ja dobrze widzę? ;| 460mph :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ECO400 Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 tak dobrze widzisz :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertK Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 - zasilanie LiFe zero stabilizatorów które "klękają" przy dużych poborach - minimum złaczek lutujemy gdzie tylko sie da, jak złaczki to zielone MPX - kable w silikonie minimum 0.5?mm żyły skręcone ze sobą Armand mnie uprzedził ,zgadzam się z tym co napisał w 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr jet Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 Solainer spróbuj zgłebić ten temat http://www.pfmrc.eu/viewtopic.php?t=31882 sterownik podwozia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solainer Opublikowano 28 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 Dziękuję wszystkim za podpowiedzi, Teraz kolejne pytanie.jak daleko powinna znajdować się kierownica spalin od rury wylotowej.W instrukcji od silnika nie ma nigdzie podanego nawet orientacyjnego przedziału jak to ma być odległość. Jest jedynie wzmianka ze nie może być za blisko i za daleko ale jak sie dobiera tą odległość to nie wiem. Po zdjęciach niewiele można wywnioskować bo każdy ma inaczej, czy to jest uwarunkowane długością rury czy jakimś innym parametrem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr jet Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 sterownik podwozia w angli http://www.airpowernet.com/twe3/about_us.php?tID=od Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.