Skocz do zawartości

Viper Jet


solainer

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W limitach się to ustawia slow, normal lub fast dla Idle ThrResponse i Full ThrResponce Odradzam wprowadzanie zmian bez dokładnego zapoznania się z instrukcją...

Generalnie fabrycznie powinno byc ustawione na dość szybką reakcję

  • 1 miesiąc temu...
  • Odpowiedzi 94
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Viper juz praktycznie gotowy została kosmetyka i malowanie. Mam pytanie dotyczące dymu. Czy w jetach stosuje się jakiś specjalny płyn do dymu czy te same specyfiki które są stosowane w silnikach tłokowych?

Opublikowano

instalację już mamy założoną, kupiłem cały komplet pompę , dyszę i inne pierdoły z jetcata tylko nie wiem czym to zasilić, słyszałem o nafcie ale myślałem o użyciu typowego płynu do dymu.

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

licho znaczy lekki zastój mamy. Nic nie zrobiłem od ostatniego mojego postu ale na tyle do przodu ze mamy już całe wyposażenie ale model jeszcze nie jest poskładany. W tym roku już raczej nie poleci, mam nadzieje ze oblatamy go wiosną.

  • 7 miesięcy temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Jak tam prace nad ViperJetem?

 

Model prawie gotowy, jeździłem już po lotnisku, zostały drobne wykończenia i malowanie. W miedzy czasie kupiłem lalki pilotów elektroniczny zawór do podwozia i hamulców i prawą połowę skrzydła bo model miał wypadek - upadła na niego drabina niszcząc na szczęście tylko połowę skrzydła. Długo się to ciągnie ale to pierwszy taki model z jakim mam styczność i wszystkiego sie uczę. Mam nadzieję że poleci tego lata.

Opublikowano

Przykra sprawa z drabiną, no ale cóż i takie coś może się zdarzyć. Dobrze, że się to tak skończyło. Nie ważne, że się ciągnie, za to wszystko będzie dopięte na ostatni guzik. Powodzenia w dalszych pracach.

  • 1 rok później...
Opublikowano

="

http://www.youtube.com/watch?v=FQoNZrvhE_s

 

Co prawda to nie viper jet tylko hot spot ale może i lepiej. Jest to pierwszy mól lot w życiu modelem turboodrzutowca. Spostrzeżenia: duża szybkość, bardzo duża stateczność modelu i bardzo duża bezwładność modelu oraz kompletnie brak przygotowania mojej osoby do lądowania,które wyszło tragicznie - dużo za szybko , balem się przeciągnięcia co za skutkowało przeleceniem wzdłuż pasa i lądowaniem w chaszczach przez co uszkodziłem dziob modelu. Na szczęście tylko dziob. Winsoki - lekarz przepisał mi ćwiartki trzeba je kupić inaczej nie dam rady latać Miałem również spory problem ze środkiem ciężkości, model był dużo za ciężki na dziab , brakło mi trymera wysokości przez co do lotu w poziomei wykorzystywałem praktycznie pełne wychylenie wysokości. Przez tak fatalne wyżywienie łuk po którym robiłem zakręt miał około 400 metrów średnicy, latałem praktycznie cały czas na zaciągniętym drążku. Gdyby nie to lądowanie raczej skończyło by się na pasie, zresztą zobaczymy przy drugiej próbie juz po poprawkach które muszę zrobić

Opublikowano

Co prawda to nie viper jet tylko hot spot ale może i lepiej. Jest to pierwszy mól lot w życiu modelem turboodrzutowca. .... Miałem również spory problem ze środkiem ciężkości, model był dużo za ciężki na dziab , brakło mi trymera wysokości przez co do lotu w poziomei wykorzystywałem praktycznie pełne wychylenie wysokości. Przez tak fatalne wyżywienie łuk po którym robiłem zakręt miał około 400 metrów średnicy, latałem praktycznie cały czas na zaciągniętym drążku. Gdyby nie to lądowanie raczej skończyło by się na pasie, zresztą zobaczymy przy drugiej próbie juz po poprawkach które muszę zrobić

Gratuluję pierwszego lotu jetem. Środek ciężkości wg Graupnera w Hotspocie powinien być 135 mm mierzone od krawędzi natarcia skrzydła przy nasadzie skrzydła. Ja swojego Hotspota za radą Roberta wyważyłem z Ś. C. 30 mm przed głównym podwoziem, z wypełnionym w połowie zbiornikiem paliwa, a że z przelewającym się płynem kiepsko złapać równowagę, na czas tej operacji założyłem drugą butelkę z piaskiem w środku (0,8 kg = 1 l JET A1). I na koniec najważniejsze. W Hotspocie neutralne położenie sterolotek nie równa się 0 st., maja być 6-7mm wychylone do góry. Przy takich ustawieniach mój poleciał i nie wymagał jakiegokolwiek trymowania. http://1c54d66cea2df41em.jpg
Opublikowano

Gratuluję pierwszego lotu jetem. Środek ciężkości wg Graupnera w Hotspocie powinien być 135 mm mierzone od krawędzi natarcia skrzydła przy nasadzie skrzydła. Ja swojego Hotspota za radą Roberta wyważyłem z Ś. C. 30 mm przed głównym podwoziem, z wypełnionym w połowie zbiornikiem paliwa, a że z przelewającym się płynem kiepsko złapać równowagę, na czas tej operacji założyłem drugą butelkę z piaskiem w środku (0,8 kg = 1 l JET A1). I na koniec najważniejsze. W Hotspocie neutralne położenie sterolotek nie równa się 0 st., maja być 6-7mm wychylone do góry. Przy takich ustawieniach mój poleciał i nie wymagał jakiegokolwiek trymowania. http://1c54d66cea2df41em.jpg

wyważałem z tej samej kartki widocznie może coś jeszcze mam nie tak że aż tak ryje na dziub, ja lotki mam w tej chwili około 12 mm w górze i dalej leci na nos.
Opublikowano

Ile waży model gotowy do lotu?

W zależności od zastosowanego profilu w moich Hotspotach lotki wychylone były 7-13 mm Proponuję ,dodać hamulec aerodynamiczny, i stery kierunku (jak brak) bo z bocznym wiatrem na tym pasie będzie Ci ciężko wylądować.

p.s.Ja dokładnie z tego samego powodu zgłosiłem się do okulisty i do latania mam póki co również 0,25

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.