Skocz do zawartości

regulator do silnika


636

Rekomendowane odpowiedzi

A ja bym Ci polecił większy. Jak będziesz miał z zapasem to Ci nie zaszkodzi (wagowo kilka gram różnicy) a w przyszłości będziesz mógł przełożyć do większego silnika.

Poza tym, jeżeli Tower Pro to bierz z oznaczeniem H, one mają już zamontowany filtr przeciwzakłóceniowy i troszkę większe możliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20A taka sama cena a te 2A zawsze ci się przydać mogą.

Jednak ja preferuje 25A Bo te regle już większość silników obsłuży a ceny są podobne i waga tak samo. 18A mogą się grzać a jak ci poleci jakiś kondensator i zapoda na silnik stały prąd to silnik poleci z dymem( własna autopsja )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodnie z takim myśleniem, to najlepiej od razu kupić 100A. Będzie do większości. Liczy się również waga. Stosuje się nawet zdejmowanie koszulek dla odchudzania. AdamN-silnik jest cały czas zasilany prądem stałym. Coś mieszasz. Stosowanie zbyt ciężkich podzespołów skutkuje najczęściej, u początkujących, słabymi osiągami modeli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytalem o tych regulatorach moze nie dokladnie ale myslalem ze to maja byc wartosci zblizone do pradu stalego pracy czy cos no dobra juz wiem co kupic ale teraz regulator do drugiego silnika ktory wyladuje w napedzie tunelowym

 

o taki motor bm-2040-4800kv-inrunner

 

czyli tu ma byc co 20A??? czy 25A?? dziekuje za pomoc :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.