Jump to content

regulator do silnika


636

Recommended Posts

A ja bym Ci polecił większy. Jak będziesz miał z zapasem to Ci nie zaszkodzi (wagowo kilka gram różnicy) a w przyszłości będziesz mógł przełożyć do większego silnika.

Poza tym, jeżeli Tower Pro to bierz z oznaczeniem H, one mają już zamontowany filtr przeciwzakłóceniowy i troszkę większe możliwości.

Link to comment
Share on other sites

20A taka sama cena a te 2A zawsze ci się przydać mogą.

Jednak ja preferuje 25A Bo te regle już większość silników obsłuży a ceny są podobne i waga tak samo. 18A mogą się grzać a jak ci poleci jakiś kondensator i zapoda na silnik stały prąd to silnik poleci z dymem( własna autopsja )

Link to comment
Share on other sites

Zgodnie z takim myśleniem, to najlepiej od razu kupić 100A. Będzie do większości. Liczy się również waga. Stosuje się nawet zdejmowanie koszulek dla odchudzania. AdamN-silnik jest cały czas zasilany prądem stałym. Coś mieszasz. Stosowanie zbyt ciężkich podzespołów skutkuje najczęściej, u początkujących, słabymi osiągami modeli.

Link to comment
Share on other sites

silnik jest cały czas zasilany prądem stałym. Coś mieszasz.

Polecam zapoznać się z tym tematem. Ogólnie na temat silników bez szczotkowych można poczytać również tutaj (ang).

Nikt nie każe montować jakiegoś kowadła, pomiędzy 18A i 30A z tower pro jest 4 gramy różnicy.

Link to comment
Share on other sites

czytalem o tych regulatorach moze nie dokladnie ale myslalem ze to maja byc wartosci zblizone do pradu stalego pracy czy cos no dobra juz wiem co kupic ale teraz regulator do drugiego silnika ktory wyladuje w napedzie tunelowym

 

o taki motor bm-2040-4800kv-inrunner

 

czyli tu ma byc co 20A??? czy 25A?? dziekuje za pomoc :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.