Szadzio23 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Witam! Szukam dobrych sklepów zagranicznych, gdzie bez problemu i żadnych kłopotów mógłbym kupić E-Sky Lamę V3 2,4Ghz. Jestem zielony w te "klocki". Nie wiem gdzie się zaopatrują inni modelarze w maszyny i części do nich. W niektórych portalach spotkałęm się z wysyłką gratis... np XHELI . Po przeliczeniu na złotówki wychodzi ok.230zł , czyli o 120zł taniej niż w Polsce !!! Czy z tego portalu polecilibyście mi zamówić model, czy może macie inne sprawdzone "źródła". Bardzo proszę o podpowiedź, i o ile to możliwe podać orientacyjny czas dostarczenia. Z góry dziękuję za odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
From_heaven Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Nie sądzę, żebyś kupił Lamę taniej za granicą niż u nas (dodając koszty wysyłki). Do tego przy tak dużej paczce na pewno dowalą Ci cło i Vat. W sklepie, który podałeś wysyłka kosztuje ponad 70$, czyli więcej niż 200 zł. A w Polsce Lamę kupisz za mniej niż 300 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 W niektórych portalach spotkałęm się z wysyłką gratis... nAle w Stanach.Do Polski nikt ci za free nie wyśle,a koszt wysyłki przekroczy wartość śmigłowca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szadzio23 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 No takk, nie spojrzałem na to z tej strony... Szkoda... :cry: Może polecicie jakieś inne portale? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
From_heaven Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Na modelarnia.pl chyba mają najtaniej, bodajże 299 zł za wersję V4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...