Skocz do zawartości

Zagraniczne sklepy wysyłkowe - Gdzie dostać Lamę V3


Szadzio23

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Szukam dobrych sklepów zagranicznych, gdzie bez problemu i żadnych kłopotów mógłbym kupić E-Sky Lamę V3 2,4Ghz. Jestem zielony w te "klocki". Nie wiem gdzie się zaopatrują inni modelarze w maszyny i części do nich. W niektórych portalach spotkałęm się z wysyłką gratis... np XHELI . Po przeliczeniu na złotówki wychodzi ok.230zł , czyli o 120zł taniej niż w Polsce !!! Czy z tego portalu polecilibyście mi zamówić model, czy może macie inne sprawdzone "źródła". Bardzo proszę o podpowiedź, i o ile to możliwe podać orientacyjny czas dostarczenia.

 

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sądzę, żebyś kupił Lamę taniej za granicą niż u nas (dodając koszty wysyłki). Do tego przy tak dużej paczce na pewno dowalą Ci cło i Vat. W sklepie, który podałeś wysyłka kosztuje ponad 70$, czyli więcej niż 200 zł. A w Polsce Lamę kupisz za mniej niż 300 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiście w sklepie ABC RC mają Lamkę najtaniej, porównywalnie z NITROTRK'iem, ale to chyba niestety promocje świąteczne... Do ok 12-18 grudnia :cry: Jednak nie załamuję się, zgłosił się do mnie chętny za zamianę samolotu na tenże helik+kilka części do niego. Teraz mam pytanko na co zwracać szczególną uwagę na zakup takiego heli? Zębatki, pakiet, łopaty silnik? Doradźcie coś... Byłbym bardzo wdzięczny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie - kupno jednego modelu za granicą troszke się nie opłaci.. Gdybyś dołożył do paczki troszke drobiazgów - to wtedy tak.

I nie rozumiem jedej poruszanej sprawy.. Jakim cudem w sklepie w Polsce model Lamy może być taniej niż w Chinach..? Czy RC-ABC lub Modelarnia.pl dostają za darmo..? ;)