JacekO Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Ten model to dość daleko posumięta modyfikacja znanego i sprawdzonego Yaka-54 Krzyśka, czego nie ukrywam i o czym oczywiście Krzysiek wie Stąd jego uwaga. Dzięki za wyjaśnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_W Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Powoli zbliża się sezon halowy, więc właśnie pojechały do cięcia moje nowe modele. Pojawi się dwupłat (ale relacja z budowy i przedstawienie modelu będzie po oblocie bo to prototyp), pojawi się (prototypy latały w zeszłym roku) mały i lekki freestylowiec ale trochę bardziej z zacięciem precyzyjnym i pojawi się druga, poprawiona wersja mojego Yaczka Co się zmieniło: - poprawiony kształt steru kierunku - model nie będzie nim już szorował po podłodze. - poprawione wycięcie w kadłubie na ster wysokości - powinno być bardziej sztywno i będzie mniejsza dziura, a jednocześnie spokojnie i bez cięcia będzie można uzyskać wychylenie ponad 55 stopni. Jednocześnie będzie możliwe zwiększenie wychyleń steru kierunku w stosunku do poprzedniej wersji. - pojawiły się generatory SFG - model powinien lepiej zachowywać się w locie nożowym. Nie piszę o poprawie stabilności w harrierze, bo ta była wystarczająco dobra, ale pewnie też nieco się poprawi. Jak wszystko pójdzie zgodnie z planem, w niedzielę nowy Yaczek powinien polecieć Gotowa w 60% jest też wersja... nazwijmy ją 2,5. Albo Extreme. Albo MASAKRATOR. Nazwa jest mało ważna. Gotowa do pierwszych cięć i lotów testowych - ze starego modelu został obrys kadłuba, reszta jest całkowicie przeprojektowana - starałem się zmienić nieco charakterystyki modelu, przede wszystkim skuteczność lotek i "podatność" na waterfalle Co za tym idzie jest zupełnie nowy obrys skrzydła i statecznika - inne proporcje, większa zbieżność skrzydła, minimalnie zmniejszona powierzchnia. Model projektowałem tak, żeby było jak najłatwiej doprowadzić go do stanu sztywności absolutnej, a więc pojawią się gotowe miejsca na węglowe usztywnienia, będą miejsca na rozpórki skrzydeł w układzie V (z moich testów i obserwacji wynika że zdecydowanie podnosi to sztywność skrzydła na skręcanie) i gotowe depronowe rozpórki zastrzałów. Generalnie dążę do tego, żeby model był jeszcze bardziej agresywny Tutaj jeszcze trochę minie, zanim model pojawi się publicznie Jak mi się będzie nudzić (a niestety raczej ostatnio na nadmiar wolnego czasu nie narzekam) wrzucę rendery nowych letadeł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macio_Ż Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Witam, z racji ze jakis czas temu nabylem yaczka od Pawla postanowilem cos o nim napisac i dodac pare zdjec.To od poczatku.Model skladal Pawel.Zlozony-PERFEKCYJNIE.[Jezeli kjtos nie jest pewny swoich umiejetnosci co do poprawnego zlozenia halowki to polecam Pawla]Wszystko esterycznie,i bardzo pozadnie.Ogolnie modelem jestem zachwycony.Lata idealnie.Jest bardzo przewidywalny a jednoczesnie bardzo agresywny.Z mojego krotkiego doswiadczenie z tym modelem jest czuly na stery.To tak wyposazenie jakie jest uzyte to : -serwa to: -3x BMS-306BB Micro Servo 1.1kg / .10sec / 6.6g -1x TURNIGY Plush 12amp (2A BEC) BESC -1x Turnigy 3020 Brushless Outrunner Motor 1800kv -5x Rhino 360mAh 2S 7.4v 20C Lipoly Pack -OPTIMA 6 LITE [mam jeszcze minime6 bo dlugiej walce udalo sie zbindowac:D] wyposazenie zaproponowal mi Pawel i jest naprawde jak dla mnie bardzo dobre. waga pokazala mi 157g mozna jeszcze urwac 3gramy na odbiorniku ale czy jest jakis sens?? nizej pare zdjec moze uda mi sie wstawic jakis film ale niestety spore problemy z internetem nie ulatwiaja mi tego.jak cos zmontuje to wstawie. jeszcze pare fotek: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malker Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Wyposażenie miałem takie samo w ubiegłym sezonie halowym. Silnik bardzo fajny. Jedynie serwa miałem HXT 500. (nie mialem yaka od Pawlika ) Zastanawia mnie tylko jedna sprawa. Dlaczego dzwignie są wklejone tak daleko od osi obrotu steru? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbacz Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Zastanawia mnie tylko jedna sprawa. Dlaczego dzwignie są wklejone tak daleko od osi obrotu steru? tylko tak się wydaje, pod termokurczką jest jeszcze kawałek dźwigni, w efekcie jest on dokładnie nad osią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal_94 Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Jak daleko od kadłuba zamontowałeś generatory? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macio_Ż Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 jest dokladnie tak jak mowi kuba pod termokurczką jest jeszcze kawałek dźwigni, w efekcie jest on dokładnie nad osią.generatory sa wklejone ok 28cm od kadluba[tylko od ktorego momentu kadluba pytasz ?]Malker polecam yaka od Pawla naprawde model jest GENIALNY. Tu Malker masz fotke jak to wyglada: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GiulioN Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Turnigy 3020 Brushless Outrunner Motor 1800kvNie wie ktoś czy gdzieś w PL ten silnik nie jest dostępny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artu Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Na Alledrogo: Turnigy 3020 1200kv Turnigy 3020 1800kv Chociaż porównując do cen w HK wolał bym zakupić tam i poczekać... Turnigy 3020 1200kv Turnigy 3020 1800kv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GiulioN Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macio_Ż Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 moim zdaniem nie wiem czy jest sens ciagnac teraz ten silnik z chin bo dolar jest bardzo drogi ale jak chcesz silniczek jest warty swojej ceny polecam kazdemu kto zaczyna latac halowkami i nie tylko zaczyna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GiulioN Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Nie zamierzam NIC ściągać z HK, dlatego dobrze, że Artu podał linka, gdzie można go kupić w Polsce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel66 Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 pulso jest niewiele droższy... chyba bardziej sie opłaca :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbacz Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Ja też polecam pulso, miałem ten silnik z turnigy i miał luzy od początku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł R Opublikowano 12 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 Chodzi Wam o ten silnik Pulso X2203/34? Do niego śmigiełko 7x4.5 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macio_Ż Opublikowano 12 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 podejrzewam ze chodzi im o ten silniczek podobno jest naprawde extra,ale poczekaj na odpowiedzi doswiadczonych modelarzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boogie Opublikowano 12 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 Chodzi o ten silnik (kv 2300), lecz ze smiglem 8x4,3 GWSa. Silnik to dobra kopia AXI Race, lecz ze zdecydowanie gorszymi lozyskami, ktore trzeba bardzo szybko wymienic (nigdy nie mialem az tak zlych lozysk w silniku). Ja zaopatrzylem sie w oryginalnego Axi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł R Opublikowano 12 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 Dzięki Krzysiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_W Opublikowano 12 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 Wymiana łożysk w Pulso jest bardzo prosta. Mam ten silnik i śmiga, jeśli ktoś chce naprawdę rakietowy napęd do freestylowej halówki to zdecydowanie polecam. Latałem i na śmigłąch 8x4,3 jak i 8x4. Silnik to dobra kopia AXI Race, lecz ze zdecydowanie gorszymi lozyskami, ktore trzeba bardzo szybko wymienic (nigdy nie mialem az tak zlych lozysk w silniku). Ja zaopatrzylem sie w oryginalnego Axi. Co do Pulso i AXI - faktycznie fizycznie jest to niemal to samo, no i szczerze mówiąc - za połowę ceny AXI można kupić pulso + 2 komplety łożysk. Co nie zmienia faktu, że AXI jest klasą sam dla siebie No i wychodzi na to że Pulso - jak to produkt chiński - raz się trafi lepszy a raz gorszy, bo ja po 1,5 sezonu na hali jeszcze problemów z łożyskami nie stwierdziłem. Co nie znaczy oczywiście że nie mogą się niedługo zacząć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł R Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 Zakupie sobie zatem tego Pulso. Pytanie mam do Was Który sposób wzmocnienia skrzydeł wybrać ? Pozwoliłem sobie posłużyć się zdjęciami kolegów z naszego forum. 1. czy 2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.