Jump to content

TOTO-0 pierwsze loty problem


Konrad65

Recommended Posts

Witam

A więc postanowiłem oblatać swojego totka lecz bez skutku.Model nie chce lecieć przepada jak kamień w wodę silnik to tower pro 1000KV jak lecę to wrzucam na max obroty ale i tak to nic nie daje ,waga modelu jest duża bo aż 650g możecie coś doradzić o to filmy:

http://www.przeklej.pl/plik/mov09232-mpg-0024ur50s0qq

http://www.przeklej.pl/plik/mov09234-mpg-0024ur5g00qq

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply
Guest slawekmod

Podaj gdzie masz SC oraz jaki masz pakiet, regler , typ silnika oraz śmigło. Dla mnie to wygląda na zły SC oraz totalny brak ciągu. Może się mylę ale silnik ma coś za małe obroty sądząc po dźwięku. Nawet jak wyrzuciłeś model a silnik nie ma ciągu to powinien szybować a tu lipa.

Link to comment
Share on other sites

Silnik chodzi w prawa stronę ,sc jest w tym samym miejscu co na planach regiel tower pro 18A ,pakiet rihno 1750 mAh ,śmigło 8.6 takie było zalecane na stronie sklepu do tego silnika http://www.rc4max.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=19682&category_id=1353&option=com_virtuemart&Itemid=1

Link to comment
Share on other sites

Za słaby regiel, miałem ten sam zestaw i jak dawałem większe smigło to obroty spadały . sprawdz na ziemi jak się zachowuje silnik gdy dasz gaz na maksa . sprawdz czy wchodzi na obroty i je utrzymuje gdy gaz jest na maksa. A z tego drugiego filmiku to widac że sc jest zle ustawiony.

Link to comment
Share on other sites

Guest slawekmod

Zaczerpnięte z internetu.

 

. 2 cell Lipo: GWS 10X4.7SF 5300RPM 7.2V 9.7A Thrust 510 gram/18 oz. ( Air pressure 76mmHg/25 centigrade)

Good for small 3D airplanes with fly weight around 350 gram/12 oz. using 1000mAh 10C liPoly and 12A Electric speed controller.

b. 3 cell lipo: 10x5 APC-E prop; 7200RPM 10V 12.7A Thrust 718 gram/25 oz. ( Air pressure 76mmHg/25 centigrade)

Good for sports airplanes and scale airplanes with fly weight between 500-800 gram/17-29 oz., using 1300mAh 10C Lipo and 15A-18A electric speed controller ( ESC).

c. 4 cell Lipo: 8x4 APC-E prop; 11600RPM; 14V 14.8A; thrust 883 gram/31 oz. ( Air pressure 76mmHg/25 centigrade)

Good for small F3A ( 10-15 class) airplanes. Recommend to use with 1300mAh 12C or 1600mAh 10C above li-poly battery and 18A above ESC.

 

 

Na czerwono podkreśliłem opcję dla Ciebie dobrą.

 

Napisano mniej więcej że taka konfiguracja jest dobra do modeli sportowych , makiet o wadze do 800g, ciąg na śmigle 10x5 APC E wynosi 718 g przy zasilani 3S i reglerze 18A

Link to comment
Share on other sites

Za słaby regiel, miałem ten sam zestaw i jak dawałem większe smigło to obroty spadały . sprawdz na ziemi jak się zachowuje silnik gdy dasz gaz na maksa . sprawdz czy wchodzi na obroty i je utrzymuje gdy gaz jest na maksa

 

Jutro sprawdzę.

 

Edit

Czyli wychodzi ,że mam za małe śmigło i za duży pakiet ?

Link to comment
Share on other sites

Guest slawekmod

Stawiałbym na zbyt małe śmigło , regler może się grzać ale wpływu na osiągi raczej nie ma. No chyba ze pakiet padaczka. 13A nie zagrzeje zbytnio 18 A reglera a tu ewidentnie brak ciągu.

 

Pakiet masz ok, śmigło masz za małe. 10X5 lub 11x4 kup.

Link to comment
Share on other sites

Guest slawekmod

Prop Thrust(g)/Temp©/Amps/Volt/Watts

10X4.7APC 960 28,6 20,53 10,65 221,7

10x3.5GP 900 39,4 20,11 10,65 216,5

9x4.5GP 850 36,1 17,45 10,67 188,9

9x3.8APC 800 39,4 14,64 10,81 160,3

8x6GP 690 33,8 15,48 10,81 168,5

8x3.8APC 650 31 11,74 10,99 129,7

7x4APC 440 31,6 7,93 11,15 88,8

 

Masz tu parametry dla 3S . GWS jest gorszy od APC E, ale możesz spróbować.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.