HAMME Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Witam szanowne gremium Mam na imię Wojtek, zarejestrowałem się na Wasze forum celem wymiany poglądów i doświadczeń w zakresie modelarstwa. Pozdrawiam i przy okazji życzę udanej zabawy sylwestrowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekF Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Witam. A może napisz więcej o sobie a zwłaszcza o swoim doświadczeniu modelarskim ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HAMME Opublikowano 29 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Oczywiście napiszę Z wykształcenia jestem elektronikiem i informatykiem. Nie ukrywam że dla mnie modelarsto jest dziedziną powiązaną. ponieważ pewne aspekty i koncepcje modelarstwa wykorzystuje w projektach FULLSIZE. Aktualnie po dwóch latach walk zmodyfikowałem pojazd (scoprion mkII) do wersji zdalnie sterowanej. Sprawa o tyle była skomplikowana że jest tam bardzo dużo pneumatyki i hydrauliki abstrahując od dwóch osi skrętnych. W stanach pojazd oparty o tą samą bazę wziął udział w projekcie DARPA osiągając dobry wynik w dziedzinie autonomicznych pojazdów. Chciałbym małymi krokami dążyć do podobnej konstrukcji gdzie wymagana jest wiedza z dziedziny, mechaniki, elektroniki, robotyki i informatyki. Wiele tych obszarów przewija się w modelarstwie gdzie de facto skala nie ma znaczenia. Wraz z Państwem chciałbym dobrać najlepszą elektronikę RC Czy mógłby mi kolega wyjaśnić w jaki sposób można uzyskać uprawnienia aby móc napisać post właśnie na powyższy temat w dziale ELEKTRONIKA/APARATURA RC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...