Skocz do zawartości

Witam


HAMME

Rekomendowane odpowiedzi

Oczywiście napiszę

Z wykształcenia jestem elektronikiem i informatykiem. Nie ukrywam że dla mnie modelarsto jest dziedziną powiązaną. ponieważ pewne aspekty i koncepcje modelarstwa wykorzystuje w projektach FULLSIZE.

 

Aktualnie po dwóch latach walk zmodyfikowałem pojazd (scoprion mkII) do wersji zdalnie sterowanej. Sprawa o tyle była skomplikowana że jest tam bardzo dużo pneumatyki i hydrauliki abstrahując od dwóch osi skrętnych. W stanach pojazd oparty o tą samą bazę wziął udział w projekcie DARPA osiągając dobry wynik w dziedzinie autonomicznych pojazdów. Chciałbym małymi krokami dążyć do podobnej konstrukcji gdzie wymagana jest wiedza z dziedziny, mechaniki, elektroniki, robotyki i informatyki. Wiele tych obszarów przewija się w modelarstwie gdzie de facto skala nie ma znaczenia.

 

Wraz z Państwem chciałbym dobrać najlepszą elektronikę RC

 

Czy mógłby mi kolega wyjaśnić w jaki sposób można uzyskać uprawnienia aby móc napisać post właśnie na powyższy temat w dziale ELEKTRONIKA/APARATURA RC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako informatyk nie powinieneś mieć z tym problemów.

Jeśli masz login i hasło do logowania się na forum to:

1. Otwierasz dział elektronika

2. nastepnie aparatury

3. klikasz w okienko "nowy temat"

4. I piszesz w odpowiednich polach odpowiednie informacje

 

Nie podajesz swojego wieku. Czy Twoje modelarstwo to tylko modele kołowe ?

Może jakieś fotki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście kolego że z samą obsługą tej kompilacji forum nie mam żadnego problemu zarówno od strony użytkownika jak i od strony administracyjnej.

 

Poprostu moderator lub administrator nie dodał mnie do grupy osób mającej prawa do pisania postów

 

Podczas próby napisania postu zwracany mi jest następujący komunikat

 

Tylko użytkownicy z uprawnieniami dostępu mogą pisać nowe tematy na tym forum.