Leszek_K Posted January 27, 2011 Share Posted January 27, 2011 :cry: Nie ma co ukrywac, pilot zawalil. Jako ze luzno krecace sie smiglo (Oxalys na elektryka zostal przerobiony bo mi sie YS63 skonczyl) jest doskonalym hamulcem, w ostatnim kawalku kwadratowej petli sprobowalem dodac troche gazu by model zbytnio nie zwalnial - i tyle. Wysokosci zabraklo, zbyt gwaltowne zaciagniecie SW, za pozno otwarty gaz, przepadniecie na duzej predkosci i pozamiatac. Szczesliwie nie w asfalt tylko w trawe to i silnik ocalal. Bateria tylko o polowe krotsza sie zrobila. Tak bylem "wzruszony" ze nawet zdjecia nie zrobilem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
darek.3333 Posted January 27, 2011 Share Posted January 27, 2011 Wyrazy współczucia... ale jak to Utopia dziś w innym wątku napisał.... że bez kretów to hobby zbyt szybko by nam się znudziło. Na sześć moich modeli tylko jeden nie zaliczył kreta... bo jeszcze nie latał. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leszek_K Posted January 27, 2011 Author Share Posted January 27, 2011 Zgadza sie, gdybym sie tym zbytnio przejmowal, nigdy nie zbudowalbym latajacego modelu. Przestalem liczyc rozbitki po 10-tym czy cos w tym stylu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin Posted January 27, 2011 Share Posted January 27, 2011 Szczesliwie nie w asfalt tylko w trawe To Wy tam w Dubaju trawę macie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leszek_K Posted January 27, 2011 Author Share Posted January 27, 2011 A pewnie, troche kosztuje zeby ziemi nawiezc by trawa rosla a potem toto pielegnowac i podlewac, ale czego sie nie robi na pokaz :mrgreen: Niw widziales mojego filmiku z lotniska? Link to comment Share on other sites More sharing options...
robas69 Posted October 12, 2011 Share Posted October 12, 2011 Oxalys na elektryka zostal przerobionyLeszek czy możesz napisać jaki miałeś silnik i akumulator? Masa, którą podałeś w wątku o swoich modelach - 2 500 g to masa do lotu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leszek_K Posted October 12, 2011 Author Share Posted October 12, 2011 A prosze. Silnik http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=4907 Bateria http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=9341 Regulator http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=10015 Smiglo 12x8. 2500g z paliwem. W wersji elektrycznej bylo 2700g i nie zauwazylem specjalnej roznicy w lataniu ale tez CPLR to ja nie jestem. Teraz wszystko wmontowane w Rainbow 50. Na obrazkach wygladal niezle. Niestety porownania z Oxalysem nie wytrzymuje. I to nie o troche. Przepasc miedzy tymi dwoma jest. To i wisi po sufitem, moze sie Kolezanka Malzonka domysli i nastepnego Oxalysa w prezencie dostane. :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
robas69 Posted October 13, 2011 Share Posted October 13, 2011 Dziękuję Ci bardzo. Czy nie wystarczyłby mu np. Pulso 2826/12 - odpowiednik takiego samego Axi ( http://www.sklep.modelarnia.pl/index.php?p3433,pulso-x2826-12 ), teoretycznie również do modeli akrobacyjnych do 2500 g. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leszek_K Posted October 13, 2011 Author Share Posted October 13, 2011 Nie wiem czemu w opisie jest acrobat do 2500g a 3D do 1600g. Bez sensu. W kazdym razie jezeli chcesz krecic cos w rodzaju pelnego programu - ten silnik jest za chudy w uszach. Musi miec te 3500g statycznego ciagu. Pamietaj ze w locie ciag spada i to duzo, bo a predkoscia spada efektywny skok smigla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robas69 Posted October 13, 2011 Share Posted October 13, 2011 Dziękuję Ci bardzo. Choć szkoda bo właśnie taki silniczek (2826/12) mam w "magazynie". Leszek czy takie standardy mogą w nim pracować na wwszystkich płaszczyznach sterowych http://www.nastik.pl/hitec-hs485hb-deluxe-p-2788.html ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leszek_K Posted October 13, 2011 Author Share Posted October 13, 2011 Spokojnie. Nie wiem czemu ludziska dostali malpiego rozumu na temat super mocnych serw. Czy wyobrazasz sobie pilota ktory bylby w stanie podniesc Extre 300 - pisze o czlowieku i samolocie w pelnym wymiarze? Bez cudow. Dobrze jest miec serwa szybkie, to zdecydowanie pomaga, ale jakiec 50kg cuda? Po co? Cos w rodzaju strzelania do komara z armaty. Matka Natura (czyli fizyka) i zdrowy rozsadek sie klaniaja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robas69 Posted October 13, 2011 Share Posted October 13, 2011 Leszek, a dlaczego piszesz o 50 kg serwach? Te, które podałem mają niecałe 5 kg przy 4,8 V :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leszek_K Posted October 13, 2011 Author Share Posted October 13, 2011 Przykladowo, tylko przykladowo. Jak pisalem - chcesz krecic akrobacje uzyj szybkich serw. Mocne byc nie musza. Mocniejsze serwo potrzebne jest do SK ale tez bez przesady. 3kgcm wystarczy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robas69 Posted October 19, 2011 Share Posted October 19, 2011 Leszek, gdzie zmieściłeś swój akumulator 6S. Dziś oglądałem kadłub i między podłogą kabiny a górną powierzchnią skrzydła będzie można zmieścić serwa, ale elektrownię? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leszek_K Posted October 20, 2011 Author Share Posted October 20, 2011 Pomiedzy skrzydlem a firewall. Ciut tam musialem wyciac by akumulator wszedl ale niewiele. Na jednej sciance przyczepilem kontroler i nawet ciut luzu zostalo by kable wcisnac by na wietrze nie powiewaly. Akumulator wystawal z tej dziury troszke, tak ze 3mm ale to do przezycia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robas69 Posted October 20, 2011 Share Posted October 20, 2011 Bardzo Ci dziękuję. Dziś sprawdzę jak wygląda to miejsce. Edit 22.10.2011 r. Leszek, mój akumulator z konektorami to 552 g /Dualsky 5S 4000 mAh/, a silinik /Pulso 4120/14/ + kołpak + śmigło i regulator to 411 g, czy gdybym zamocował akumulator we wnęce za maską silnika /tam gdzie montujemy golenie podwozia/ uda się go prawidłowo wyważyć. Pytam bo jeśli nie to muszę od razu lutować dodatkowe przewody do akumulatora. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.