Jump to content

Oxalys sie skonczyl, niestety


Leszek_K

Recommended Posts

:cry:

Nie ma co ukrywac, pilot zawalil.

Jako ze luzno krecace sie smiglo (Oxalys na elektryka zostal przerobiony bo mi sie YS63 skonczyl) jest doskonalym hamulcem, w ostatnim kawalku kwadratowej petli sprobowalem dodac troche gazu by model zbytnio nie zwalnial - i tyle. Wysokosci zabraklo, zbyt gwaltowne zaciagniecie SW, za pozno otwarty gaz, przepadniecie na duzej predkosci i pozamiatac.

Szczesliwie nie w asfalt tylko w trawe to i silnik ocalal. Bateria tylko o polowe krotsza sie zrobila. Tak bylem "wzruszony" ze nawet zdjecia nie zrobilem.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

A prosze.

Silnik http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=4907

Bateria http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=9341

Regulator http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=10015

Smiglo 12x8. 2500g z paliwem. W wersji elektrycznej bylo 2700g i nie zauwazylem specjalnej roznicy w lataniu ale tez CPLR to ja nie jestem.

Teraz wszystko wmontowane w Rainbow 50. Na obrazkach wygladal niezle. Niestety porownania z Oxalysem nie wytrzymuje. I to nie o troche. Przepasc miedzy tymi dwoma jest. To i wisi po sufitem, moze sie Kolezanka Malzonka domysli i nastepnego Oxalysa w prezencie dostane. :roll:

Link to comment
Share on other sites

Nie wiem czemu w opisie jest acrobat do 2500g a 3D do 1600g. Bez sensu.

W kazdym razie jezeli chcesz krecic cos w rodzaju pelnego programu - ten silnik jest za chudy w uszach. Musi miec te 3500g statycznego ciagu. Pamietaj ze w locie ciag spada i to duzo, bo a predkoscia spada efektywny skok smigla.

Link to comment
Share on other sites

Spokojnie. Nie wiem czemu ludziska dostali malpiego rozumu na temat super mocnych serw. Czy wyobrazasz sobie pilota ktory bylby w stanie podniesc Extre 300 - pisze o czlowieku i samolocie w pelnym wymiarze? Bez cudow. Dobrze jest miec serwa szybkie, to zdecydowanie pomaga, ale jakiec 50kg cuda? Po co? Cos w rodzaju strzelania do komara z armaty. Matka Natura (czyli fizyka) i zdrowy rozsadek sie klaniaja.

Link to comment
Share on other sites

Pomiedzy skrzydlem a firewall. Ciut tam musialem wyciac by akumulator wszedl ale niewiele. Na jednej sciance przyczepilem kontroler i nawet ciut luzu zostalo by kable wcisnac by na wietrze nie powiewaly. Akumulator wystawal z tej dziury troszke, tak ze 3mm ale to do przezycia.

Link to comment
Share on other sites

Bardzo Ci dziękuję. Dziś sprawdzę jak wygląda to miejsce.

Edit 22.10.2011 r.

Leszek, mój akumulator z konektorami to 552 g /Dualsky 5S 4000 mAh/, a silinik /Pulso 4120/14/ + kołpak + śmigło i regulator to 411 g, czy gdybym zamocował akumulator we wnęce za maską silnika /tam gdzie montujemy golenie podwozia/ uda się go prawidłowo wyważyć. Pytam bo jeśli nie to muszę od razu lutować dodatkowe przewody do akumulatora.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.