Skocz do zawartości

Jaką aparaturę kupić?


kamilbit

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jestem początkującym modelarzem (jeszcze, żadnego modelu nie oblatałem). W tym momencie robię RWD-5 i nie wiem jaką aparaturę wybrać.

 

Warunki są takie:

-do 1000zł

-więc jak do 1000zł to DOBRA(solidne wykonanie, wszystkie potrzebe funkcje, daleki zasięg-zamierzam latać fpv)

-2,4GHz

-odbiornik, pakiet i ładowarka(nie koniecznie... ale było by fajnie)

-pasowało by żeby odbiornik był tani (ciężko z tym jak sie kupuje aparaturę z wyższej pułki)

-min. 6 kanałów

- :roll: nie wiem co jeszcze aparatura powinna mieć.

 

Więc dużo szukałem, czytałem i przyszło mi do głowy, żeby kupić DX6i-ale ma drogie odbiorniki a jak bym chciał sobie coś za 700zł kupić do bym hiteca kupił (z tego co mi wiadomo odbiorniczki są tańsze), więc skoro nie DX6i to może dołożyć trochu mamony i skoczyć na wyższą pułkę i wybrać DX7 (jak dotychczas to najlepsza oferta jką znalazłem, ale nie wiem nic o wiarygodności tego sklepu, a w hk i hc nie chce kupować bo to później byłby nie mały problem z, wrazie czego, reklamacją czy czymś w tym rodzaju). Prosiłbym o doradzenie mi co wybrać i czy tu jest dobra cena/oferta.

 

Z góry dziękuję i pozdrawiam, Kamil.

 

Dla wyjaśnienia - Darek dostał punkcik, poniważ dużo mi pomógł na pw (za nim założyłem ten temacik, a że się Darku oddzywasz to łap punkcik )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak...

Z nadajnikow mialem spektruma DX6i oraz Turnigy 9X 9Ch Transmitter

i powiem ze porownanie i mozliwosci wypadaja wg mnie o wiele lepiej na kozysc tego drugiego. O cenie nie wspomnie. Dostaniesz to radio i w polskich sklepach.

Wystarczy Ci na lata a menu jest tak proste ze nie potrzeba instrukcji a do tego jest bardzo intuicyjne o czym nie mozna juz powiedziec w przypadku spektruma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach