kakis_cro Posted February 19, 2011 Share Posted February 19, 2011 witam W związku z tym że pelikanowski silnik ma krzywą oś i słabo ciągnie moje ASW-28, postanowiłem wymienić go na coś nieco mocniejszego, kręcącego tym samym śmigłem na 2S Lipo. Wg parametrów pasuje tu idealnie Tower Pro 2410-09 Najpierw postanowiłem zrobić małe porównanie. TP jest trochę masywniejszy od pelikanowskiego (P) i cięższy, więc wydaje się że powinien być mocniejszy... Waga z konektorami: P 59 TP 63g Test z 2S Lipol, śmigło TP 10*4,7 SF: P pobiera 10A, ma 79W TP 6,3A , 50W ???? tak mało? i to na zalecanym śmigle? sprawdzałem na 2 silniczkach TP i wyniki podobne. Przecież powinien mieć ok 100W. Nie wiem czy te silniki tak mają czy to może wadliwa seria, ale chyba nie uciągnie mojego ASW. Link to comment Share on other sites More sharing options...
madrian Posted February 19, 2011 Share Posted February 19, 2011 A czy możesz podać w jaki sposób i czym mierzyłeś pobór prądu? Przy silniczkach BL nie jest to takie proste i oczywiste. Jeżeli ci to w czymś pomoże, to używałem TP 2410-09 z w/w śmigłem do napędu Motoszybowca o masie ok. 600g, czyli dość zbliżonej do ASW, tylko o mniejszej rozpiętości. Na pakiecie 2S dawał radę, choć bez rewelacji, za to na pakiecie 3S ciągnął model jak rakieta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kakis_cro Posted February 19, 2011 Author Share Posted February 19, 2011 mierzyłem takim urządzonkiem power analizer HK-010 z hobbyking. Nie wiem jak Wat, ale wskazania voltów i balancera są bardzo dokładne i prawdziwe Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomekONY Posted March 20, 2011 Share Posted March 20, 2011 Sprawdzałeś model w locie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kakis_cro Posted March 20, 2011 Author Share Posted March 20, 2011 nie, na razie nie mam na to czasu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.