gfilipek Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Czy ktoś ma lub miał do czynienia z tym modelem ? W swojej ofercie posiada go sklep RCSkorpion. Przymierzam się z zakupem, ale przydałyby się jakieś opinie na jego temat. Pomożecie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alchemique Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Pomozemy! U nas na lubelskim lotnisku lata tych edgow duuzo Jakos nie spotkalem sie z negatywnymi opiniami na temat tych samolotow. Jeden lata z os70 - pozwala na duzo ciekawych akrobacji jednak na tym silniku nie powisisz. Wlasciciel sklepu tez ma jednego edka - z saito 72 - gdzies mialem filmik z lotu ale chyba nie uda mi sie go na razie wrzucic do neta bo wyjezdzam. Dlatego jesli chcesz duzo szczegolow to wykonaj telefon do skorpiona i sie dopytaj - tylko ze teraz nad jeziorko pojechal wiec moga nie odbierac. Ogolnie te edki to samoloty o bardzo dobrym wspolczynniku ceny do jakosc czy mozliwosci akrobacyjnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Widziałem model w akcji i trzeba przyznać że miło to lata. Jest lekki, duże powierzchnie sterowe pozwalają na wykorzystanie modelu do lotów 3D (przynajmniej tak myślę) na uwagę zasługuje też konstrukcja skrzydła. Pomimo mniejszej cięciwy na końcówce skrzydło ma tę samą grubość na całej długości. Takie rozwiązanie pozwala przypuszczać iż model lepiej znosi większe kąty natarcia. Jestem też właścicielem tegoż modelu lecz swój okaz kupiłem po kraksie - trzeba odbudować dziób a czasu brak więc swoim jeszcze nie latałem. Poprzedni właściciel sugerował iż silnik może ważyć prawie do 600 gram celem poprawnego wyważenia więc nie ma co ładować lżejszych i słabszych jednostek. Posiadam też wideo lecz z lotów bardziej spokojnych ale mogę udostępnić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gfilipek Opublikowano 27 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Dziękuję chłopaki za odpowiedzi. Jeden lata z os70 - pozwala na duzo ciekawych akrobacji jednak na tym silniku nie powisisz. Chciałbym popróbować zawisów. Wiem, że symulator to nie prawdziwe latanie, ale się udaje... od czegoś trzeba zacząć. Saito nigdy nie kupie, wiem, że silniki rewelacyjne, ale cenowo jednorazowo nie dam rady. Mam zresztą 4TASP 62 i 91 wiec planuje ich użycie. Poprzedni właściciel sugerował iż silnik może ważyć prawie do 600 gram celem poprawnego wyważenia To by wskazywało na 91... Ciekawe czy waga wtedy nie przestrzeli podawanej przez producenta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Na filmie który mam model lata na ASP 61 4takt+200 gram ołowiu. Później silnik wymieniony właśnie na 91 4-takt i było dobrze. Waga w takiej konfiguracji 2600-2700 gram. Tak mi odpisał właściciel modelu tego na moim filmie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Rzedzicki Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 To ja jestem ten co Marcinowi pisal co i jak. Ode mnie tez Marcin ma Edwarda po krecie- fabryczny snap pekl gdy podczas pikowania zaciuagnalem wysokosc :cry: O samym modelu. Mialem ich az trzy Pierwzego sprzedalem bo mialem okazje kupic Funtane 40 i chcialem zobaczyc jak lata legenda- powiem krotko - bleee. Kupilem zaraz po niej nastepnego Edulka. I traf chcial ze w tym samym czasie okazalo sie ze moja funtana byla podroba oryginalu z Hangar 9- byla to szwbaska kopia Eurolight. I znow przypadkowo trafilem na oryginalna s40-stke i zaraz nabylem. Przelozylem szybko wszystko z Edzia do niej i po oblocie stwierdzilem ze mi pasuje. Ze kasy nie ma za duzo to Edward znalazl nowego pana Funtacha jednak znudzila mi sie i steskniony Edka szybko kupilem next one. Jego los marny- opisany wyzej. Ogolnie Edki Robbe ( w USA to Powerlinehobbies Edge 540 .46) to najlepsze modele tej klasy. Wykonanie perfekcja w kazdym calu. Konsrukcja przemyslana jak prom kosmiczny w NASA. W powietrzu zachowuje sie wspaniale. Lata szybko kiedy tego chcemy, lata wolno jak mu kazemy. Ma idelane proporcje masy do powierzchni skrzydel, nawet przy dosc silnym wietrze idzie jak po sznurku. Swietnie lata nozem, jest stabilny w przeciagnieciu i ma super skuteczne wszystkie stery. Chwilowo latam modelem wlasnej konstrukcji http://pfmrc.pl/viewtopic.php?t=1053&postdays=0&postorder=asc&start=195 ale wczoraj ialem przyjemnosc oblatywac Edzia koledze. I nostalgia sie pojawila i niewykluczone ze znow Edward zasili moj hangar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gfilipek Opublikowano 27 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Po waszych tekstach wiem już, że go kupie Tylko niech sklep wyjdzie z fazy "urlop" Dzięki raz jeszcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADAM_GDA Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Własnie wczoraj mialem przyjemność oglądać jak Paweł Rzedzicki lata Egde 540. Cos nieprawdopodobnego co z nim robił. Paweł wywrócil normalne wyobrażenie o lataniu do góry nogami.Latał tak że już nic innego co można sobie wymysleć. W sumie tak na marginesie ten model co latal Paweł jest na sprzedaż. Sprzedaje go inny kolega Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ostry Opublikowano 28 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2007 Widziałem w akcji ten model. Bardzo fajnie lata. W Radawcu można kilka takich spotkać: http://www.radawiecrc.pl/photogallery.php?photo=2513 Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konio Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 Jak to jest u was z wywazeniem edga? Bo moj w ciasnych zakretach i przy wyjsciu z ciasnej petli wali sie przez skrzydlo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Rzedzicki Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Przy wyjsciu z ciasnej petli zawsze sie zwali, nie znam takiego modelu ktory tego nie zrobi. Jak przejdziesz szczyt petli musisz zamknac gaz wtedy efekt zyroskopowy nie wykreci modelu. Chyba ze masz ciezkie smiglo i maly silnik to wtedy nawet ten zabieg nie pomoze bo silnik nie zdazy wyhamowac smigla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Spy Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 mam takiego Edka od roku silnik OS 46AX jak na razie wisi i czeka ... sam nie wiem na co . Wstawić mu Saito 91 czy zostawić OS ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ECO400 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Wstawić mu Saito 91 wstaw. Na tym silniku od Ciebie mój edzio nie chce wisieć sam sie zastanawiam czy nie wymienić u siebie silnika na OS 91 4-takta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Spy Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 ciekawe dlaczego, madman o podobnej wadzie leciał do góry pionowo . Może wstawie tego ASP od Ciebie. Po wymianie łożysk chodzi super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ECO400 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Może wstawie tego ASP od Ciebie no ten silnik będzie ok (mowa o ASP 91 4-takt) ja do tego OS założę jeszcze śmigło 12,25x3,75 i zobaczymy czy to pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Spy Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 wlasnie na takim latałem i miał super ciąg . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.