DARIUS1 Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Witam dziś wybrałem się na loty przy temperaturze -8* silniczek odpalił oczywiście świecę musiałem mocno podgrzać na 2A po minucie lotu zgasł, silniczek asp15 wylądowałem bez problemu . Odpaliłem jeszcze raz sprawdziłem jak chodzi w pionie ,wszystko normalnie więc start i to samo tylko że zaraz po starcie (tym razem lekkie uszkodzenia ).Zastanawiam się do jakiej temperatury można bezpiecznie latać wczoraj latałem przy -6* i żadnych dziwnych zachowań silniczek nie wykazywał .Najprawdopodobniej o te dwa stopnie dziś było za dużo jak myślicie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Swieca inna i więcej nitra. Ja bym tak zrobił i zobaczył co bedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DARIUS1 Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Latam na 10 % nitra więc wystarczająco a jaką świecę najlepiej zastosować latam na A3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witold_pi Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 folia aluminiowa dookoła cylindra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DARIUS1 Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Wypróbuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janek Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 Jeśli chodzi o bezpieczeństwo to raczej należy obawiać się odmrożenia rąk (parowanie metanolu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek.3333 Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 Ja latałem do około -5 st i żadnych problemów nie było. Naklejałem plaster od czoła na cylinder. Poniżej -5st wolę elektryki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek.riese Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 W zeszłym roku latałem przy -15 stopniach i nie miałem problemów, Pytanie nasuwa się czy latasz na rycynie czy syntetyku. Ja latam na rycynie i paliwo 5% nitro, jedynie troszkę bogatszą mieszankę dałem i problemów nie było. W tym roku nie było okazji w mrozie spalinami polatać... brak czasu... i trzeba pamiętać żeby nie za mocno wychłodzić silnik na wolnych obrotach wtedy lubi gasnąc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.