Jump to content

EASY GLIDER vs ELEKTRO JUNIOR S


alojzy_bombel

Recommended Posts

No to tak EASY GLIDER vs ELEKTRO JUNIOR S jako baza do powrotu do modelarstwa RC. Oba modele jak, poczytałem są OK i powinienem sobie z nimi dać radę, jednak czy któryś z nich jest szczególnie "lepszy"? Dodam, że po ponownej nauce latania, chciał bym powalczyć z FPV i również pod tym kontem wybierałem model (modele ze śmigłem pchającym, nigdy mi nie pasowały), no ale początek to latanie koło głowy, aż znów będę czuł to.

 

Dodatkowo w natłoku mechanizmów i serw dostępnych teraz na rynku, prosił bym o doradzenie osprzętu potrzebnego do złożenia gotowego modelu RTF, przy założeniu, że nadajnik i odbiornik nabyłem okazyjnie od znajomego (Turning 9x+frsky).

 

Z góry dziękuje za wszelkie uwagi i pomoc.

Link to comment
Share on other sites

Ale to normalne ;)

 

Dodatkowo ja jestem zdecydowany na te 2 konkretne modele, po prostu chciałem zasięgnąć opinii o nich konkretnie oraz o tym, jaki sprzęt, silnik, serwa i regulator trzeba kupić, aby to wszystko nie spaliło się po 15 minutach i miało odpowiednią moc, "na przyszłość" do FPV, przy założeniu że nie chcę oszczędzać, lubię jakość.

 

Choć ten radian też ładnie wygląda ;), ale czy za 560 zł ARF może być odpowiedniej jakości?

Link to comment
Share on other sites

Jak będziesz brał EG to zainstaluj silnik 35-36/1100Kv (np. ten ) lub jakiś Turnigy, będziesz miał nadwyżkę mocy, do tego regulator 40A.

Serwa standardowo daje się hs-55 na lotki, oraz HS-81 na SW i SK.

Ale z tego co słyszałem to czasami serwo na SW dostaje w kość przy lądowaniu i padają tryby, dlatego niektórzy dają na SW mocniejsze serwa na metalowych trybach np. HS-82MG.

 

Edycja:

Jeżeli nie chcesz oszczędzać to możesz również zastosować napęd dedykowany od Multipleksa - "Power drive EasyGlider PRO 3S-TUNING".

Zestaw zawiera silnik himax, regulator oraz składane śmigło.

Link to comment
Share on other sites

Witam

Latałem EG i Juniorem. Tak jak pisałem wcześniej do FPV wydaje mi się lepszy EG.

Wyposażenie do jednego i drugiego takie samo przy czym do Junior'a nie trzeba silnika i kołpaka - nie pamiętam czy było śmigło.

Silnik Turnigy 3630 1100kV lub 1400kV lub podobny o ciągu 1000 - 1400g

http://www.rc-electrotown.pl/index.php?products=product&prod_id=18

http://www.rc-electrotown.pl/index.php?products=product&prod_id=19

http://www.rc-electrotown.pl/index.php?products=product&prod_id=151

Serwa 4x Tower Pro SG 91R wzupełności wystarczą - z takimi latałem

http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=5651

Regulator 40A z BEC 2A

http://www.rc-electrotown.pl/index.php?products=product&prod_id=8

Karta do programowania regulatora

http://www.rc-electrotown.pl/index.php?products=product&prod_id=38

Łopatki śmigła składanego 10x6

http://www.sklep.modelarnia.pl/index.php?p2526,lopatki-10x6-cam-prop-graupner

Pakiet zasilający 3S 1800mAh 11,1V

http://www.rc-electrotown.pl/index.php?products=product&prod_id=453

Kołpak dobrać do średnicy obciętego nosa w EG

http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=6249

Filmy z oblotów - w moim podpisie.

Link to comment
Share on other sites

Wejdź sobie na forum http://rc-cam.pl i w wyszukiwarce wpisz Easy Glider (szukając w tematach). Stosują ludzie takie silniki jak ja podałem, oraz te słabsze, które podawali koledzy. Rożnica będzie taka że będziesz się musiał na określoną wysokość dłużej wspinać.

Czasem spotykam w okolicy takiego modelarza który lata FPV na EG i wiem że po dodaniu wyposażenia zmieniał silnik na mocniejszy. Miał silnik turbo jet 3530/14, teraz ma ray taki jak podałem.

ja osobiście będę zakładał 35-30 do swojego, ale FPV nie zamierzam latać. Jeżeli kupisz ten mniejszy to najwyżej zmienisz jak będzie Ci za słaby i wykorzystasz go do innego modelu.

P.S. Turbo jet ma chyba jeszcze otwory o innym rozstawie więc trzeba wiercić.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.