miro-er1 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 ok dzieki zauwarzylem zmiany, ogladalem juz plany jak ja bede robil ,to skrzydlo bedzie w moim ulubionym profilu kfm3, boki tez zawsze wzmacniam, a i myslalem juz nawet zeby pominac rdzen i zrobic pusty poprostu, ale wzmocniony oczywiscie, nawet zastanawiam sie czy nie zrobic samego kadluba z epp 9mm , tak jak radzi Robertus, nie robilem jeszcze z tego materialu, pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volleyboy Opublikowano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 Małymi kroczkami rozpoczynam budowę Ceesny w rozmiarze XL postaram się na bierząco zdawać relacje jak i zamieszczać zdjecia z postępów budowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro-er1 Opublikowano 22 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2013 witam, ile planujesz rozpietosci?? ja nastepny model tez bede robil ceske 185 ale na podstawie planow balsowych, mysle o rozpietosci ok 120cm , pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volleyboy Opublikowano 22 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2013 Cześć Mirus rozpiętość około 156 cm będzie. Trzeba trochę zmienić ją konstrukcyjne więc powolnymi krokami Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro-er1 Opublikowano 22 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2013 no to wielka bedzie , czekam na pierwsze fotki z budowy ,pozdrawiam. mala pomyleczka, zle napisalem bo ja bede robil ceske 182 skyline a nie 185 sorki, pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volleyboy Opublikowano 22 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2013 No trzeba podjąć wyzwanie wszak w modelarstwie nie możemy stać w miejscu każdy model to nowe doświadczenia które będą procentowały na przyszłość a czy wielka? Taka tylko trochę większa za każdym razem gdy zasiadam do modelu mówię sobie " tego odwale porządnie ". Natomiast po zakończeniu prac okazuje się że pojawiają się nowe pomysły, coś do dodania, to i to mogłem zrobić inaczej.. I takie zamknięte koło się tworzy zależy mi na trochę większym modelu. Można go bardziej odwzorować i wygodniej się lata (doświadczenia z latania na kablu twin starem) Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macowca Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 Ja też zaczynam budowę tej cesenki I mam pytanie. Czy ten rdzeń ze styro ma mieć grubość 4 cale ? Bo nie wiem czemu ale wydaje mi się za gruby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volleyboy Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 Szczerze to Ci teraz nie odpowiem bo niestety nie na mnie w domu ale ja od oryginału mam węższy o około 1 cm. Na planach masz " maskę " więc odejmij sobie od tej maski 2 cm i masz szerokość rdzenia. Na boki kadłuba dałem 2x5 mm depronu. I jest ok. Tylko zmień sobie układ rdzenia bo nic tam nie włożysz Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macowca Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 Ok, dzięki za odpowiedź Zostawiłem 1 cm na 2 depronowe boki po 5mm. Na koniec tygodnia cessna powinna być gotowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volleyboy Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 Zrób 2 x po 5 mm. I zrób jeszcze normalne skrzydło. Bo to co jest na planach to tylko 300 gram niecałe waży.. I skrzydło do d...y zmniejsz tą maskę o jakieś 3 do 3,5 cm i daj boki takie jakie napisałem. Moja zaliczyła glebę z około 8 metrów, i gdyby nie to że spadła częściowo na skrzydło i kadłub to skrzydło by było całe kadłub lekko wykroiłem, wstawiłem nowy i nówka model. No poza płatem głównym bo już klejony zrób jak Ci pisze a będziesz Pan zadowolony A i czekam na oblot Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macowca Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 Małem zamiar zrobić skrzydło o profilu kfm 3. I chyba zrobię jak mówisz, czyli dam 2 x 5mm. Będę miał kretoodporną cessenkę A i oczywiście będzie filmik z oblotu. A gdzie ci wyszedł SC ? Ja będę miał pradopodobnie w identycznym miejscu, ponieważ też mam zamiar dać tam pakiet 1300 mah i silnik dzwonek emax gf2210/20. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volleyboy Opublikowano 8 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 SC idealnie w 1/3 od natarcia kmf 3 to też dobry i szybki pomysł Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volleyboy Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 Jak budowa idzie? Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macowca Opublikowano 16 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 A nigdzie mi się nie śpieszy i powolutku robię cessenkę . Może do jutra skończę kadłub i wezmę się za skrzydło. Tylko takie pytanie. Widzę, że ty zrobiłeś Cessnę bez steru kierunku. I powiedz mi, przydałby się, czy można bez i cesna daje sobie radę na samych lotkach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volleyboy Opublikowano 16 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 Szczerze mówiąc to dla mnie ( jest to osobiste zdanie ) ster kierunku jest nie potrzebny. Bynajmniej ja go nie używam. Nie latam makietowo. Jest dla mnie bez użyteczny. Dlatego też go nie zrobiłem. a na samych lotkach daje radę aż miło. Obejrzyj sobie filmik i podejmiesz decyzję. Ja bym nie robił. Ale to Twój model Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macowca Opublikowano 16 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 Filmik widziałem, tylko pytałem o twoje odczucia, bo może mimo to cesence przydałby się kierunek. Ale skoro mówisz, że daje radę bez, to ja też go nie zrobię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof.R Opublikowano 16 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 Kierunek szczególnie przydaje się przy lataniu w miejscach o ograniczonym polu manewru, modelem wtedy jest łatwiej zawrócić, lub gdy ląduje się z bocznym wiatrem. Dużo wagi nie dodasz, a model będzie latał tak jak powinien. Do tego nauczysz się dobrych nawyków skręcania ogonem. Dużo osób ma potem problem, przy "przesiadce" na większe modele, z kierunkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 17 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 Dokładnie, może mało będziesz używał steru kierunku w przy wożeniu się po niebie, ale skręty na małej wysokości przy lądowaniu, aby wylądować tam gdzie ty chcesz, wymagają operowania kierunkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volleyboy Opublikowano 17 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 W tym wypadku się z kolegami zgodze bez dwóch zdań Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volleyboy Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 Rdzeń ma grubość ( u mnie ) 6 cm:D Sory że tak późno ale dopiero o tym mi się przypomniało bo właśnie przy drugiej siedzę Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.