Guest Anonymous Posted March 14, 2011 Share Posted March 14, 2011 Poisadam Gaui Hurricane 425 .Próbowałem założyć do niego dwa pakiety Kokam 3x 2400 mAh.Nie mogę założyć oryginalnej kabiny. Czy ktoś lata takim modelem i napisze jakiich pakietów uzywa? Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malker Posted March 14, 2011 Share Posted March 14, 2011 Polecam portal www.heli-team.pl Tam na pewno ktoś rzetelnie doradzi i pomoże Link to comment Share on other sites More sharing options...
robraf Posted March 14, 2011 Share Posted March 14, 2011 moze niech Pan przyjedzie w niedziele na zawody esa to cos wspolnie z kolegami wykombinujemy.. ja wezme swego malca -450 ( niestety 500 czeka na laminaty) Link to comment Share on other sites More sharing options...
From_heaven Posted March 14, 2011 Share Posted March 14, 2011 Próbowałem założyć do niego dwa pakiety A po co dwa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Senior Posted March 14, 2011 Share Posted March 14, 2011 Witam - miałem ten sam problem w moim Gaui 425 z pakietami 2szt. 3S 2650 Turnigy. Wystarczy wyciąć z kabiny dolną jej część w kształcie trójkąta (będzie lepsze chłodzenia pakietów). Uzyskany fragment przymocować podstawą do przedniej - dolnej części kabiny (przykleić cianoakrylem i dodatkowo scalić śrubkami np. M3). Oryginalny uchwyt do mocowania kabiny skrócić o połowę i przykręcić do spodniej części (jak chce producent) ale skróconym kołkiem do góry. Po zamocowaniu dwóch pakietów - wymierzyć i w wyciętm trójkącie zrobić otwór na kołek. Gotowe. Zakładanie kabiny - najpierw dół na kołek ustalający, następnie górne mocowanie. Sprawdzone - działa świetnie i pewnie. Reszta na fotkach poglądowych. Powodzenia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qugar_ Posted March 15, 2011 Share Posted March 15, 2011 http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=14057 te pasują idealnie i nic nie trzeba ciąć mają wymiary Zippy 3S 2200mAh Link to comment Share on other sites More sharing options...
From_heaven Posted March 15, 2011 Share Posted March 15, 2011 A racja, dwa pakiety bo to 435 a nie 325. Swoją drogą nie za bardzo opłaca się już kupować pakiety w Hongkongu. Droga przesyłka, czasem cło, i długo się czeka. Lepiej poszukać odpowiedniego pakietu w DE Warehouse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted March 15, 2011 Share Posted March 15, 2011 Witam - miałem ten sam problem w moim Gaui 425 z pakietami 2szt. 3S 2650 Turnigy. Wystarczy wyciąć z kabiny dolną jej część w kształcie trójkąta (będzie lepsze chłodzenia pakietów). Uzyskany fragment przymocować podstawą do przedniej - dolnej części kabiny (przykleić cianoakrylem i dodatkowo scalić śrubkami np. M3). Oryginalny uchwyt do mocowania kabiny skrócić o połowę i przykręcić do spodniej części (jak chce producent) ale skróconym kołkiem do góry. Po zamocowaniu dwóch pakietów - wymierzyć i w wyciętm trójkącie zrobić otwór na kołek. Gotowe. Zakładanie kabiny - najpierw dół na kołek ustalający, następnie górne mocowanie. Sprawdzone - działa świetnie i pewnie. Reszta na fotkach poglądowych. Powodzenia. Co masz na myśli pisząc o oryginalnym uchwycie do mocowania kabiny? Ten pod spodem z kołkiem? Jak go skrócisz, to kabina będzie głębiej mocowana i pakiety nie wejdą. Sławek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Senior Posted March 15, 2011 Share Posted March 15, 2011 Witaj - uchwyt ustalający kabinę to plastikowy element przykręcany blachowkrętem do przedniej części mocowania sanek podwozia (na moich wczorajszych zjęciach fotka 2 i 5 oraz nowe zdjęcia i fragment instrukcji montażowej helika). Takie rozwiąznie absolutnie nie przeszkadza w mocowaniu pakietów (patrz moje wczorajsze zdjęcie 4). Zwracam uwagę, że latanie na większych (tj. cięższych) pakietach niż proponowane przez gaui 2200, wymusza sprawdzenie wyważenia helika do lotu (może być wówczas lekko ciężki na nos). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gmeracz Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 Cześć kolegom. Ja używam w swoim Gaui 500 mieszane pakiety - pozostałość z 450-tki, czyli 3S oraz 6S dla tej właśnie klasy. Jeżeli chodzi o wydajność to 2200 pozwalają na spokojny lot w granicach 5-6 minut, a na Zippach 2800 spokojnie ponad 10 minut. Dla mnie to kicha osobiście te 2200... Oczywiście wszystko wychodzi podczas prania, bo jeżeli latam dynamicznie i sobie nie żałuję, to przy temp. zewn. 8 st. akku wystarczają mi na 4..4:50, ale to przy fikołkach i funnelach - te żrą jak głupie prąd. Albo inne takie figury jak poziome ósemki itd gdzie trzeba używać dużo i długo gazu. Generalnie - zrobiłem update do 500 i mogę powiedzieć jedno - zwróciło mi się ślęczenie przy kompie po nocach, czytanie o Gaui o jego modach bo za parę funtów mam teraz dużego, na prawdę dużego helika, w którym mogę dojeździć akku z 450-tki (3S) a także używać nowe 6S, jak np. 2800 Zippy. Te mogę polecić w szczególności bo mają najlepsze proporcje energia / waga / czas lotu / no i oczywiście cena. Wiadomo, że można tam zmieścić nawet 3000 mAh, ale czy to się opłaca? Bo rośnie waga i rozmiary, a wcale niekoniecznie czas lotu. Aaaa... Jeszcze jedno. Używam kabinki z 550-tki, która wchodzi śmialutko bez tego dolnego plastiku. Po prostu pakiety trzymają wszystko w kupie a za to model wygląda o niebo lepiej niż z tą tandetną dwuczęściową kabinką od 425. Cała inna i długa historia to poprawne ustawienie mechaniki i przestawienie modelu na latanie ostre. Tu dużo jest do zrobienia z głowicą (bardzo programowalna) a apką jeszcze więcej... Można się przestraszyć jakiej energii nabiera model w locie. Ostatnio wsadziłem ustawienia Berta Kammerera do siebie i się przestraszyłem modelu. Siwy dym... Więc teraz już nie uwierzę że nie można tym na prawdę dobrze pomachać w powietrzu... Poniżej jeden z filmików... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 Witaj - uchwyt ustalający kabinę to plastikowy element przykręcany blachowkrętem do przedniej części mocowania sanek podwozia (na moich wczorajszych zjęciach fotka 2 i 5 oraz nowe zdjęcia i fragment instrukcji montażowej helika). Takie rozwiąznie absolutnie nie przeszkadza w mocowaniu pakietów (patrz moje wczorajsze zdjęcie 4).Zwracam uwagę, że latanie na większych (tj. cięższych) pakietach niż proponowane przez gaui 2200, wymusza sprawdzenie wyważenia helika do lotu (może być wówczas lekko ciężki na nos). Ja wiem co to jest uchwyt. Pisałeś,że trzeba go skrócić o polowę. Chyba chodziło o skrócenie samego kołka aby kabinka bez problemu wchodzila otworem na kołek.Czy mam rację? Pozdrowienia dla gmeracza. To już tyle lat jak poznaliśmy się u Romka na zlocie. Sławek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Senior Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 Witam - tak oczywiście - skóć wysokość kołka o połowę i będzie OK. Powodzenia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.