Skocz do zawartości

podwozie


Rekomendowane odpowiedzi

Tak właściwie to w czym problem. Albo "wbijesz" w kadłub jakąś rurkę, np od bowdena i w niej obracającą się goleń podgiętą dla amortyzacji. Może mieć też kilka zwijek tak samo dla amortyzacji jak w fabrycznych podwoziach do modeli. Na tej goleni musisz zamocować kawałek orczyka z serwa lub cokolwiek, żeby dźwignię stworzyć. Do niej podłączasz popychacz od małego serwa, które umieścisz gdzie ci się podoba. Piszę o dodatkowym serwie, bo jeśli to skrzydełko to zapewne ma tylko lotki jak delta i nie ma steru kierunku. Inne rozwiązanie to zamocowanie serwa bezpośrednio na goleni. Wtedy część obrotowa, ułóżyskowana, którą była rurka wklejona w kadłub będzie w tym rozwiązaniu obracać się razem z serwem względem sztywno(nieobrotowo) osadzonej osi w kadłubie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.