lawender Opublikowano 17 Marca 2011 Opublikowano 17 Marca 2011 Witam wszystkich. Mam pytanie do ogolu forumowiczow. Czy jestescie zainteresowani planami w formacie A0 modelu Vipera ktory wlasnie produkuje? Jestem w takiej fazie ze moge odrysowac wszystkie elementy i dodac opisy. Ale jezeli nikt nie jest zainteresowany to nie chcialbym placic 15 euro za skan i archiwizacje tak duzego formatu. Wiec prosze o komenty. Moge sam zeskanowac w domu w A4 tilled i wtedy podeslac mailem chetnym. Aby zobaczyc fotki poprzedniej wersji Vipera [chwilowo wstrzymalem budowe] zapraszam do obejrzenia albumu Viper na Facebook-u. szukaj> piter.mayer Pozdrawiam Piotr
robraf Opublikowano 17 Marca 2011 Opublikowano 17 Marca 2011 tutaj chodzi o Dodge'a Vipera srt10? czy moze o jakis samolot?
lawender Opublikowano 17 Marca 2011 Autor Opublikowano 17 Marca 2011 Samolot tzn latadlo Viper Mk2 z BSG serialu. Zmodyfikowany by latal i kurde lata
madrian Opublikowano 17 Marca 2011 Opublikowano 17 Marca 2011 Modelik wygląda na taki, któremu przypasował by napęd EDF. :wink: Plany zrób w programie graficznym (Corel lub jakiś CAD) i zrób z nich plik PDF lub DWG bądź DXF (albo i wszystkie naraz ). Plik publikujesz w sieci i każdy kto chce, to się nim częstuje. Plany możesz podpisać, żeby każdy wiedział kto jest ich autorem.
lawender Opublikowano 18 Marca 2011 Autor Opublikowano 18 Marca 2011 Madrian , wiem ze bylby fajniejszy bez tego granda smigla w tylku ale chwilowo jakos nie mam przekonania do turbin. Pozatym te produkowanie kanalow dolotowych air jakos mnie zniecheca i wogole. Ten na zdjeciach zalegl w piwnicy w stanie jak widac a obecnie fabrykuje nieco mniejszy tzn 100 cm a nie 120 cm i ze zmienionym profilem skrzydla na bardziej ,,kosmiczny'' Ze wzgledow transportowych i wydajnosci arkusza depronu. Naped zostaje ten sam co do 120 cm ale waga nieco sie zmniejszy. To bydle i tak wazyc bedzie ponad 1000g w wersji 100 cm a w wrsji 120 cm ponad 1200g. Przeraza mnie ta waga ale pancio ze szopu modelarskiego[ miszcz] zapewnia ze alles bedzie gut bo zapas ciagu mam miec nawet w vertical flight bedzie rakieta i nozyk tysz wiec zobaczymy. Musze przyspieszyc produkcje bo juz za dlugo to trwa. Pozdrawiam Piotr
lawender Opublikowano 22 Marca 2011 Autor Opublikowano 22 Marca 2011 A taki pytanie mam Czy ewntualnie turbiny musza sie krecic w przeciwnych kierunkach? Czy ma to jakies znaczenie lub wplyw na lot lub zachowanie modelu?
GiulioN Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 Gdzieś na forum pisali, że moment obrotowy od turbin jest bardzo mały, czyli obie mogą się obracać w jedną stronę
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.