Skocz do zawartości

Mustang od top flight


Johny88

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 53
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
  • 1 miesiąc temu...

Witam mam problem z podwoziem do tego modelu ,probowalem zrobic sam ,ale niestety poniosłem fiasko. Zakupiłem podwozie ze strony internetowej jednak potrzebuje jeszcze mechanizmu składanych kół do tego modelu, w oryginale srednica pretu to 5mm w polsce nigdzie nie ma takiego. wiecie gdzie moge taki kupic? najlepiej jakby byl metalowy ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja uparcie obstaję przy tym, żeby nie robić podwozia chowanego. Ono sprawdzałoby się tylko na asfalcie i to wyjątkowo równym.

Każde uderzenie w kierunku tylnym odkształca wszystko tak, że podwozie już nie trafia we wnękę w skrzydle.

Radziłbym wykorzystać drewniane "housingi" jak w planach, a jako drut ?5mm nie znajdziesz chyba lepszego, niż:

http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=1_54_55&products_id=330

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze 2-3 lata temu kupiłem takiego 164 cm Mustanga po rozbitce. Przeszedł remont, potem znów miał pęknięty na pół kadłub ( błąd pilota na silnym wietrze), znowu remont i teraz służy piknie. Podwozie które zakupiłem chyba w majsterklepce, miało ruchomy element z prętem goleni wykonany z plastiku, oczywiście , mimo ładnych lądowań w końcu popękało. Ten sam element wykonał mi kolega na cnc z duralu i problemy z wyłamywaniem się zniknęły. Dodam, że mam golenie amortyzowane z alu. Przy starcie i lądowaniu zaliczyłem 2 kapotaże, ale jak się okazało, z powodu błędnego zamocowania koła. Jeśli jest zbyt blisko goleni, to ociera o nią i powoduje przewrócenie się modelu na dziób. U mnie niby było ok, a jednak musiałem założyć na ośkę tulejkę, która oddaliła kółko o ok 3-4 mm i skończyły się kapotaże. Nie mam nic przeciw chowanemu podwoziu, sprawdzało się nawet na dość wysokiej trawie, zatem dziwi mnie post jednego z kolegów, że musi być twardo. Ale, bywa różnie...

W modelu tym stosowałem też tzw. generatory ciągu ( do zamówienia w skorpion) , które powodowały zmianę profilu na części skrzydła na bardziej płasko-wypukły i model zaczął z tym latać jak trenerek. Silnik ASP 10 cm. Nitro 10%, klapy tylko do lądowania , gaz na ok 40% przy lądowaniu. Tyle. Pozdrawiam

Piotr

P.S.Jakby ktoś chciał sobie przerobić to podwozie albo wykonać coś w cnc to mogę dać namiar do kolegi. Robi głowice do helików to takie coś to dla niego pikuś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie! 400m! taż to zboczone jakieś jest?! Czy to fragment jakowejś drogi Krajowej? Wyjaśnic mi tu, ale już!!! :evil:

Jest to nieczynne juz lotnisko na ktorym lądowały za komuny samoloty do nawadniania lasu :D Jedynym mankamentem jest to, że w odległosci jakies 80m od pasa z obu stron rosnie las. Jest to około 30 km od Grudziądza mniej wiecej kierunek na Gdańsk .

 

 

Wpisz sobie w google maps od Grudziądz, Polska

do 53.577971,18.484604

 

tutaj widac pas :D pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam ! Dnia 20.07 doszło do oblotu mustanga. Maszyna lata pięknie a os max 95 ax ma ogromną moc. Jeszcze nie widziałem nigdy tak szybkiego modelu. Zawieszenie ,ktore zrobiłem sprawdziło sie cudownie wiec wszystko jest na 6+ wstawiam kilka zdjec ,na ktroych widac zawias :)

http://imageshack.us/photo/my-images/402/img2505h.jpg/

 

i

 

http://imageshack.us/photo/my-images/228/img2506f.jpg/

 

Podwozie oczywiście chowane :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja uparcie obstaję przy tym, żeby nie robić podwozia chowanego. Ono sprawdzałoby się tylko na asfalcie i to wyjątkowo równym.

Każde uderzenie w kierunku tylnym odkształca wszystko tak, że podwozie już nie trafia we wnękę w skrzydle.

Radziłbym wykorzystać drewniane "housingi" jak w planach, a jako drut ?5mm nie znajdziesz chyba lepszego, niż:

http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=1_54_55&products_id=330

Nie zgadam się . mam taki sam model, jeno silnik 120 ASP 4 suw. Jeśli chodzi o podwozie, to problem pękania i wyłamywania przy twardszych lądowaniach plastikowego mocowania goleni rozwiązałem, zlecając koledze wycięcie takowego na cnc i wymieniłem plastikowe na duralowe. Przy lądowaniu działa nie tylko amortyzator sprężynowy ( w pionie ) ale też zwój drutu goleni w kierunku wzdłużnym. śmiało można startować z trawy i lądować również. To już mój drugi P51 tej wielkości i w starym to rozwiązanie się sprawdziło, zatem zaadoptowałem do drugiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ! Dnia 20.07 doszło do oblotu mustanga. Maszyna lata pięknie a os max 95 ax ma ogromną moc. Jeszcze nie widziałem nigdy tak szybkiego modelu. Zawieszenie ,ktore zrobiłem sprawdziło sie cudownie wiec wszystko jest na 6+ wstawiam kilka zdjec ,na ktroych widac zawias :)

Szkoda że nie dałeś tłumika chowanego pod maską, albo przynajmniej czterosuwa...

 

Tak czy siak, model ładniutki. Może będzie szansa obejrzeć w Gdańsku? :)

 

Michał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podwozie jest wzmacniane sklejka (łapie na 2 dzwigary ,gorny i dolny i jeszcze poszycie) jest naprawde b. mocne - jedna sprezyna w podwoziu ma max ugiecie 5kg (na jedno koło) i z i to wcale nie jest tak duzo , predkosc i masa robi swoje... specjalnie wybrałem 2 sow-a bo wg mnie ma lepszy dzwiek(kwestia gustu) PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.