Chriss Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Witajcie. Chciałem przedstawić Wam moje pierwsze kroki, a raczej metry moim pierwszym modelem spalinowym. Zapraszam do oglądania. W razie pytań proszę pisać w postach. Pozdrawiam i życze miłych, spokojnych i udanych przeżyć ze swoimi modelami w nowym sezonie wiosenno-letnim 2011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rob Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Cześć. Fajnie to to jeździ. Mam identycznego. Pierwsze co to wymień serwo na skręcie na jekieś mocniejsze. Świetnie pasuje hxt 12 kg. Chodzi o wieloklin. Stare serwo ze skrętu wymień z serwem od gazu. Jest ono mocniejsze i model będzie lepiej hamował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pppd Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 W razie pytań proszę pisać w postach.Sąsiedzi to Cię chyba nienawidzą.. Pamiętam jak kilkanaście lat temu jeździliśmy na wsi na komarze i wiem jak się to wszystkim podobało.. a ten samochodzik mniej więcej tak samo irytujący ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chriss Opublikowano 29 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Tak, serwa niewątpliwie muszę wymienić, i co do hamulca też muszę jeszczę podkręcić. Uwaga na śruby mocujące silnik do fioletowej płytki czyli bezpośrednio do modelu- lubią wypadać. A, tak sąsiedzi mnie nienawidzą, już dzisiaj się jedna babka skarżyła. Film jest robiony nie w miejscu zamieszkania. Mieszkam w Katowicach,(a wtedy jeździłem na wsi w centralnej Polsce) na obrzeżach co prawda, ale niesie się po blokach. A tak czepiali się cichego samolociku elektrycznego, jak się będą teraz czepiać to niewiem.. znajdę kogoś z silnikiem pulsacyjnym i odpalę pod blokiem :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomnow95 Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Śrubki na locktie wklej, i bedzie it. Nie rżnij o tak na asfalcie bo szybko opony skończysz-wiem co mówię, mam 2 bagusy spalinowe:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Nie rżnij o tak na asfalcie bo szybko opony skończysz-Nie w Savie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chriss Opublikowano 30 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Wiem, muszę dziś kupić śrubki dłuższe do silnika i je przykleję. Bądź co bądź ale na tym asfalcie to nie jeździłem ostro. Gaz dodawałem płynnie a jak wskoczył 2 bieg to chwile potem puszczałem gaz, więc nie było szarży Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyrax_ojz Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 ja mocowanie silnika razem ze śrubami smarowałem sylikonem technicznym i dopiero przykręcałem do ramy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba12 Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 ja w savie łoże smarowałem czerwonym kleje, a śruby kleiłem niebieskim. Hmm, w po ilu litrach jest ten silnik ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chriss Opublikowano 31 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Litrach?? Chłopie ja nawet 1 l nie wykorzystałem jeszcze !!, przecież pisze że to moje pierwsze metry. To nie JUMBO ze wypala tony paliwa na minutę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.