ppompka Posted March 30, 2011 Share Posted March 30, 2011 Mam problem taki jak w temacie. Model w locie ciągle próbuje obracać się w prawo, już mi nie starcza trymeru w lewo. Model jest prosty, bez żadnych zwichrzeń. Czy to może być wina praktycznie braku wykłonu w prawo? Silnik obraca się zgodnie z ruchem wskazówek zegara patrzać od ogona. Aż wtyd mi zadawać takie głupie pytanie, ale może pomożecie. :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
sak122 Posted March 30, 2011 Share Posted March 30, 2011 ppompka, bo to jest może model specjalnie zaprojektowany, aby sam bez reakcji pilota, robił rolling harriera :rotfl: :rotfl: :rotfl: nie doceniasz jakie cacuszko Ci sie trafiło :lol2: Link to comment Share on other sites More sharing options...
ppompka Posted March 30, 2011 Author Share Posted March 30, 2011 Tyle że ja się pytam poważnie. Bo muszę wyregulować dobrze model, bo lata nerwowo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam_Max Posted March 30, 2011 Share Posted March 30, 2011 No wykłon silnika musisz zrobić większy, lub w ogóle zrobić jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ppompka Posted March 30, 2011 Author Share Posted March 30, 2011 Zwiększyłem, może jutro uda mi się polatać, to powiem czy pomogło. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam_Max Posted March 31, 2011 Share Posted March 31, 2011 Na pewno pomoże ja miałem na początku te same problemy, po odpowiednim ustawieniu skłonu i wykłonu model zaczął dopiero poprawnie latać. Czasami potrzebne jest kilka poprawek, więc trzeba trochę cierpliwości. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leszek_K Posted March 31, 2011 Share Posted March 31, 2011 Wyklon silnika nie pomoze na kladzenie sie modelu na skrzydlo. Musisz to lotkami wyregulowac. Skoryguj dlugosci popychaczy lotek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ppompka Posted March 31, 2011 Author Share Posted March 31, 2011 A o dziwo pomogło i musiałem zmiejszyć trymer, bo przechylał sie na lewo, a nie na prawo. Tylko za nisko próbowałem zawis trenować, przód mam rozklejony cały i lekko pekniety w jednym miejscu, ale już sie klei. Stwierdzam, że nie ma to jak latanie balsiakiem, nie jest gumowy w powietrzu tak jak balsiak, ale za to przy pionowym krecie by nie przetrwał. Link to comment Share on other sites More sharing options...
f-150 Posted March 31, 2011 Share Posted March 31, 2011 zawis terniwać, tak jak peeSikanie????????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
endriu Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 Wszyscy się uparli na ten zawis. A czy już umiesz zrobić idealnie w osi beczkę i pętle żeby zakończyć w tym samym punkcie na tej samej wysokości? Od razu odpowiadam - ja jeszcze nie To tak jak z samochodem - każdy wie jak "brać zakręty na ręcznym" a pod supermarketem aż żal patrzeć Link to comment Share on other sites More sharing options...
ppompka Posted April 1, 2011 Author Share Posted April 1, 2011 f-150, Coś mi się wkleiło. endriu, Po prostu zawis mi sie podoba. Link to comment Share on other sites More sharing options...
endriu Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 Po prostu zawis mi sie podoba. Mi tez, ale ósemka kubańska bardziej Czepiam się bo mi pospać na dyżurze nie dali :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wojtek I Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 Paweł, sprawdź jeszcze wyważenie poprzeczne,j est to coś co często pomijamy, a warto sprawdzać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ppompka Posted April 1, 2011 Author Share Posted April 1, 2011 To raczej jest ok. Już teraz nie ucieka tak na jedno skrzydło. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.