arti05051971 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Panowie potrzebuje waszej pomocy !! Jestem w posiadaniu Silnika 2T. Super Tigre G51 RING i mam z nim problem a mianowicie chodzi mi o to że silnik gaśnie po około 30 sek. jak model skieruje prostopadle w dół. Nadmieniam że silnik dotarłem tak jak przewidywała instrukcja - wyregulowałem wysokie i niskie obroty , silnik pracuje zadowalająco w pionie i poziomie, ładnie wchodzi na obroty, po szybkim otwarciu przepustnicy gazu , wolne obroty są zadowalające, lecz gdy skieruje go do dołu po 25 - 30 sek. gaśnie - co może być przyczyną ? A jeszcze jedno podłączenie silnika do zbiornika jest prawidłowe ... Z góry dziękuje za pomoc ... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptasiek Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Gaśnie w locie czy podczas prób statycznych ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arti05051971 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Gaśnie w locie czy podczas prób statycznych ? Podczas prób statycznych - w locie nie sprawdzałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej_t Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 W takim położeniu poziom paliwa jest niżej niż smok, więc go brakuje po 30 sekundach. Tylko kiedy będziesz leciał 30 sekund pionowo w dół? A jeśli nawet, to i tak całe paliwo przemieści się na tył zbiornika i nie zabraknie go do samej ziemi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 lecz gdy skieruje go do dołu po 25 - 30 sek. gaśnie - co może być przyczyną ? A jeszcze jedno podłączenie silnika do zbiornika jest prawidłowe ... Nic.. wszystko jest w porządku. Ssak w zbiorniku paliwa penetruje tylko tylną strefę zbiornika. Gdy opuścisz dziób do dołu ssak znajduje się wówczas w najwyższym punkcie w zbiorniku. Paliwo grawitacyjnie opada do dołu no i.... brak paliwa lub jeśli nawet jest to może to doprowadzać do zalania silnika. W locie ze względu na zupełnie inną dynamikę nie jest to niebezpieczne. Silnik ma prawidłowo pracować w pionie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arti05051971 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Wielkie dzięki panowie za wyjaśnienie - wszystko jasne, to teraz jestem spokojny - tak ma być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.