arti05051971 Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 Panowie potrzebuje waszej pomocy !! Jestem w posiadaniu Silnika 2T. Super Tigre G51 RING i mam z nim problem a mianowicie chodzi mi o to że silnik gaśnie po około 30 sek. jak model skieruje prostopadle w dół. Nadmieniam że silnik dotarłem tak jak przewidywała instrukcja - wyregulowałem wysokie i niskie obroty , silnik pracuje zadowalająco w pionie i poziomie, ładnie wchodzi na obroty, po szybkim otwarciu przepustnicy gazu , wolne obroty są zadowalające, lecz gdy skieruje go do dołu po 25 - 30 sek. gaśnie - co może być przyczyną ? A jeszcze jedno podłączenie silnika do zbiornika jest prawidłowe ... Z góry dziękuje za pomoc ... :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ptasiek Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 Gaśnie w locie czy podczas prób statycznych ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
arti05051971 Posted April 4, 2011 Author Share Posted April 4, 2011 Gaśnie w locie czy podczas prób statycznych ? Podczas prób statycznych - w locie nie sprawdzałem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrzej_t Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 W takim położeniu poziom paliwa jest niżej niż smok, więc go brakuje po 30 sekundach. Tylko kiedy będziesz leciał 30 sekund pionowo w dół? A jeśli nawet, to i tak całe paliwo przemieści się na tył zbiornika i nie zabraknie go do samej ziemi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcin133 Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 lecz gdy skieruje go do dołu po 25 - 30 sek. gaśnie - co może być przyczyną ? A jeszcze jedno podłączenie silnika do zbiornika jest prawidłowe ... Nic.. wszystko jest w porządku. Ssak w zbiorniku paliwa penetruje tylko tylną strefę zbiornika. Gdy opuścisz dziób do dołu ssak znajduje się wówczas w najwyższym punkcie w zbiorniku. Paliwo grawitacyjnie opada do dołu no i.... brak paliwa lub jeśli nawet jest to może to doprowadzać do zalania silnika. W locie ze względu na zupełnie inną dynamikę nie jest to niebezpieczne. Silnik ma prawidłowo pracować w pionie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arti05051971 Posted April 5, 2011 Author Share Posted April 5, 2011 Wielkie dzięki panowie za wyjaśnienie - wszystko jasne, to teraz jestem spokojny - tak ma być Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.