Ahorex Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Witam!!! Jako, że jestem początkującym w dziedzinie modelarstwa RC postanowiłem zbudować i zrelacjonować model o nazwie "Stick". Oto szczegółowe dane: długość kadłuba: 70cm rozpiętość skrzydła: 1,3m waga planowana: 300g usterzenie: klasyczne kolor kadłuba: żółty kolor skrzydła: żółty cięciwa płata: 13cm wyposażenie: 2x serwo Hitec HS-55, odbiornik mini Rex, pakiet 8xAAA 1600mAh Postaram się zrelacjonować budowę jak najlepiej potrafię... Proszę o uwagi dotyczące ewentualnych zmian w wyglądzie i działaniu modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojot Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 pakiet 8xAAA 1600mAh :shock: chyba 4x.. to ma być pakiet zasilający aparaturę, a nie napędowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...