Gość Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robas69 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Jarek, żartujesz? To sprzedawca jest dla mnie gwarantem. Ja jemu zgłaszam wadę - opisuje ją. Mnie nie interesuje komu on powierza usunięcie tej wady. I sprzedawca na którym ciąży obowiązek jej usunięcia wysyła nadajnik klientowi nie wiedząc czy został naprawiony?! Tym bardziej kiedy chodzi o tak prozaiczną usterkę - nie działający "pstryczek". A co będzie jak nadal jest zepsuty - znowu mam wysyłać i czekać kolejne miesiące, bo hrabiemu sprzedawcy nie chciało się włączyć nadajnika, sprawdzić i ewentualnie od razu reagować u tego, któremu naprawę powierzył? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robas69 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Jarek, przecież ja nie mam do Ciebie żadnych pretensji i za nic nie "oberwałeś" . Napisałem również, że sprzedawca wysyłając do mnie sprzęt nie sprawdził czy jest naprawiony. A on jeszcze do mnie nie dotarł więc na dziś nie wiem, czy jest sprawny /naprawiony/ czy nie. W swojej naiwności myślałem, że wie to sprzedający /gwarant/, ale sie pomyliłem bo on tego nie wie... Więc nie pisz, że wymagałem jakiegoś "dodatkowego sprawdzania" bo to są bzdury. Poza tym przynajmniej na gruncie prawa polskiego, nie wiem jak w Niemczech, gwarantem dla klienta /kupującego/ jest SPRZEDAWCA, a nie PRODUCENT, więc nie masz tutaj dowolności do której ze stron kierujesz roszczenie. Na przyszłość staraj się przeczytać post zanim wyciągniesz z niego pochopne wnioski i przelejesz na uderzenia w klawiaturę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkrawcz1 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Poza tym przynajmniej na gruncie prawa polskiego, nie wiem jak w Niemczech, gwarantem dla klienta /kupującego/ jest SPRZEDAWCA, a nie PRODUCENT, więc nie masz tutaj dowolności do której ze stron kierujesz roszczenie. Obawiam się, że mylisz gwarancję z rękojmią... http://prawo.money.pl/aktualnosci/okiem-eksperta/artykul/rekojmia;i;gwarancja;-;obowiazki;sprzedawcy,111,0,441967.html# "Rękojmia stanowi zatem generalną zasadę ponoszenia konsekwencji przez sprzedawcę za wadliwość sprzedanego towaru. Sprzedawca będzie odpowiedzialny za wadliwość towaru bez względu na to czy ponosi on za nią winę, czy o istnieniu wad wiedział bądź miał podstawy do ich poznania." "Natomiast gwarancja jest ustanawiana w drodze dobrowolnej umowy bądź oświadczenia dotyczącego umowy sprzedaży. Stanowi ona zatem wyłącznie dodatkowe uprawnienie uzyskiwane przez nabywcę od sprzedającego bądź producenta towaru." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi