Skocz do zawartości

Duża kraksa dużym szybowcem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Firewall = wręga silnikowa. Podobno jest słabiutka, plastikowa i grozi wyrwaniem silnika z kadłuba. Jeszcze apropos tego klejenia, to jak jest z podatnością tego tworzywa na klej? Pytam, bo spotkałem się również z opiniami, że może być trudno sklejalne.

Opublikowano

Piękne dzięki za szybką odpowiedź, rozjaśnia mi się coraz bardziej sprawa zakupu tego szybowczyka. Powiedz jeszcze jeśli możesz, czy wymieniałeś jakieś elementy z fabrycznego zestawu (silnik, regulator, snapy, zawiasy itp.)?

Opublikowano

to jest goły kit.

a co w nim było ?

- model

- druty, zaczepy, prowadnice (jak zwał tak zwał) do sterów.

- kołpak ze śmigłem

 

a ja wpakowałem:

- serwa

- silnik

- regiel

- bec

- inny kołpak z innym śmigłem

generalnie mocniejsze i szybsze sprzęty niż stockowo.

a dlaczego tak, mimo, żem początkujący w RC ?

a bo tak doradzili kumple z modelarni:

"obetnie ci się dualraty, będziesz miał do nauki, a potem jak będziesz chciał przyszaleć, to nie będzie trzeba nic wymieniać, tylko w apce się wróci do 100% zakresów"

ot znają mnie, bo ja lubię szaleć :)

 

p.s.

nie napisałem jeszcze, że kabinka rozwalona :/

dosyć krucha, ale w modelarni już czeka na mnie pusta butelka po 2,5 litrowej Coli i opalarka.

10 min roboty i po zawodach :)

Opublikowano

To napisz gdzie i za ile kupiłeś taki kit, bo w HK widzę za 79$ ARFa z silnikiem, reglerem i serwami. Powiedz też jaki silnik i regulator wstawiłeś, i jak się spisuje?

Opublikowano

kupiony w http://www.rcmatsu.pl/

kit kosztował mnie 280zł.

chłopaki jeszcze nie mają go na stronie wprowadzonego.

 

silniki jest ich testowy - też rcmatsu - bierze 12,5 ampera i przy 45 stopniach model tnie do góry jak szalony.

niedługo mają mieć je w sprzedaży już z własnym logo.

silnik mnie kosztował coś ok 80zł (już nie pamiętam, bo płaciłem hurtowo za wszystko).

regiel tam jest 20A, BEC wziąłem osobny dla bezpieczeństwa.

 

generalnie chłopaki z rcmatsu mi dobierali części, tak samo jak i użyczyli stołu serwisowego do klejenia i prostowania :)

 

gdybyś chciał więcej szczegółów (bo ja laik jestem), to możesz do nich zadzwonić i się wypytać.

 

nr tel. do ich nowego sklepu na mogilskiej:

kom. 531 309 830

stacjonarka (12) 44 55 299

 

p.s.

jutro będziemy po godzinie 14 na lotnisku muzeum lotnictwa w czyżynach mniej więcej w tym miejscu:

http://goo.gl/maps/TEPu

siedzieć tam będziemy pewnie do wieczora, więc możesz podjechać i oglądnąć.

 

wcześniej będę u nich na sklepie na mogilskiej robił sobie kabinkę do phoenixa :D

sklep jest dokładnie w tym miejscu:

http://goo.gl/maps/IGF4

wejście od wschodniej strony po schodkach na górę :)

a jutro są czynni od 9 do 14

Opublikowano

zaokrągloną rączką od dużego śrubokręta wygładzałem/wypychałem od środka plastik

To już wiem kto oprawił mi śrubstag w warsztacie :evil:

Podobno jest słabiutka, plastikowa i grozi wyrwaniem silnika z kadłuba.

W naszych zestawach składa się z trzech warstw.Od strony silnika Pierścien z laminatu,kadłub,pierścień stalowy.W razie "W" wszystko wmeldowuje się do środka.Potem co najwyżej opalarka i śruba 6 z nakrętką i po sprawie.

W moim zestawie mam silnik TP,stokowe śmigło,pakiet 1050 3S.Regulator mam skręcony na 0 ,ponieważ przy normalnym zakresie do 100% Fenix przy 60% wisiał na śmigle :devil: Odkręcić na 100% mogę ale tylko przy 2S.

Opublikowano

zaokrągloną rączką od dużego śrubokręta wygładzałem/wypychałem od środka plastik

To już wiem kto oprawił mi śrubstag w warsztacie :evil:

 

swoim "obłym" robiłem ;)

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.