rafal22bb Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Witam, Jeżeli post w złym miejscu to przepraszam, ale chyba odpowiedniejszego nie znalazłem... przechodząc do sedna sprawy. Jestem totalnym laikiem jeżeli chodzi o modele latające i nabyłem swój pierwszy model motoszybowca bez odbiornika i nadajnika, natomiast z całą resztą. Dokupiłem aparaturę i odbiornik, mam tylko pewną wątpliwość, mianowicie chodzi o sterowanie: jeżeli dobrze rozumuję to podczas sterowania gdy dźwigienkę ciągnę do siebie model leci do góry i na odwrót, a jak w tym momencie na modelu powinna ustawić się lotka ? powinna podnieść się do góry czy na dół ? i tak samo jeżeli chodzi o ster lewo prawo jeżeli dźwignię daję w lewo model skręca w lewo, a ster w którą stronę się wychyla, patrząc od tyłu modelu ? Przepraszam, za głupie pytanie, jednak nie mam kogo zapytać, a trochę mi głupio iść i pytać modelarzy na lotnisku o takie sprawy Będę wdzięczny za pomoc, Pozdrawiam, Rafał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRUUP Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 To lepiej idz i zapytaj na lotnisku, wszystko ci wytłumaczą... ustawia, oblatają... poźniej włacz sobie symulator, poucz sie latać i dopiero idz na lotnisko z modelem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek9932 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Chcesz skręcić w lewo : -dajesz drążek w lewo -lotka na lewym skrzydle do góry -lotka na prawym skrzydle do dołu Chcesz skręcić w prawo : -dokładnie odwrotnie Chcesz lecieć do góry: -drążek na aparaturze do siebie -ster wysokości do góry Chcesz lecieć do dołu: -dokładnie odwrotnie Jeżeli masz tylko ster kierunku to : Skręcasz w lewo : ster kierunku w lewo, skręcasz w prawo - ster kierunku w prawo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...