Skocz do zawartości

sterowanie góra/dół prawo lewo


rafal22bb
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jeżeli post w złym miejscu to przepraszam, ale chyba odpowiedniejszego nie znalazłem...

przechodząc do sedna sprawy.

Jestem totalnym laikiem jeżeli chodzi o modele latające i nabyłem swój pierwszy model motoszybowca bez odbiornika i nadajnika, natomiast z całą resztą. Dokupiłem aparaturę i odbiornik, mam tylko pewną wątpliwość, mianowicie chodzi o sterowanie:

jeżeli dobrze rozumuję to podczas sterowania gdy dźwigienkę ciągnę do siebie model leci do góry i na odwrót, a jak w tym momencie na modelu powinna ustawić się lotka ? powinna podnieść się do góry czy na dół ? i tak samo jeżeli chodzi o ster lewo prawo jeżeli dźwignię daję w lewo model skręca w lewo, a ster w którą stronę się wychyla, patrząc od tyłu modelu ?

 

Przepraszam, za głupie pytanie, jednak nie mam kogo zapytać, a trochę mi głupio iść i pytać modelarzy na lotnisku o takie sprawy :)

Będę wdzięczny za pomoc,

 

Pozdrawiam,

Rafał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz skręcić w lewo :

-dajesz drążek w lewo

-lotka na lewym skrzydle do góry

-lotka na prawym skrzydle do dołu

Chcesz skręcić w prawo :

-dokładnie odwrotnie

Chcesz lecieć do góry:

-drążek na aparaturze do siebie

-ster wysokości do góry

Chcesz lecieć do dołu:

-dokładnie odwrotnie

Jeżeli masz tylko ster kierunku to :

Skręcasz w lewo : ster kierunku w lewo, skręcasz w prawo - ster kierunku w prawo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach