Luki17 Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 Odpalając silnik do góry cylindrem silnik podczas przechodzenia z wolnych obrotów na wysokie kaszlał, a czasami gasł. Wszelkie regulacje nic nie pomogły. Po odwróceniu silnika cylindrem do dołu i małej regulacji śrubą od wolnych obrotów silnik pracuje bez zarzutów. Czy może tu mieć wpływ zastosowana świeca? Dodam tylko, że mam założoną świecę A3 O.S. Max.
Konrad Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 Swieca troszkę za gorąca,ja bym celował w Os Max No.8 do tej pojemności,im większa pojemnosc silnika,tym zimniejsza swieca.
instruktor Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 w moim ST40 jeszcze produkcji "właściwej" stosuje od zawsze świece A3 i nawet po zimowej przerwie pali bez problemu. Luki masz podłączone ciśnienie do zbiornika? pozdrowionka
Luki17 Opublikowano 3 Maja 2011 Autor Opublikowano 3 Maja 2011 Tak ciśnienie mam podłączone. Teraz nawet gdy silnik odwrócony jest cylindrem do dołu, po odpaleniu z tłumika lekko pluje olejem, a silnik i tak gaśnie jak gdyby się przegrzewał. Nie wiem czemu paliwo po przejściu przez iglicę strasznie się spienia. Może to wina paliwa. Latam na Model Technics Bekra 10%nitro, 18% oleju. Szanowny kolego Instruktor. Powiedz mi czy jak silnik pracuje do dołu cylindrem i na wolnych obrotach go zalewa, to tę śrubkę która jest w środku tego popychacza do otwierania gardzieli należy wkręcić czy odkręcić?
Luki17 Opublikowano 8 Maja 2011 Autor Opublikowano 8 Maja 2011 Normalny to objaw, że jeśli tłok jest w górnym położeniu to silnik w 1/4 obrotu ma luzy i słychać pukanie.
Rekomendowane odpowiedzi