Luki17 Posted May 1, 2011 Share Posted May 1, 2011 Odpalając silnik do góry cylindrem silnik podczas przechodzenia z wolnych obrotów na wysokie kaszlał, a czasami gasł. Wszelkie regulacje nic nie pomogły. Po odwróceniu silnika cylindrem do dołu i małej regulacji śrubą od wolnych obrotów silnik pracuje bez zarzutów. Czy może tu mieć wpływ zastosowana świeca? Dodam tylko, że mam założoną świecę A3 O.S. Max. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konrad Posted May 1, 2011 Share Posted May 1, 2011 Swieca troszkę za gorąca,ja bym celował w Os Max No.8 do tej pojemności,im większa pojemnosc silnika,tym zimniejsza swieca. Link to comment Share on other sites More sharing options...
instruktor Posted May 1, 2011 Share Posted May 1, 2011 w moim ST40 jeszcze produkcji "właściwej" stosuje od zawsze świece A3 i nawet po zimowej przerwie pali bez problemu. Luki masz podłączone ciśnienie do zbiornika? pozdrowionka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luki17 Posted May 3, 2011 Author Share Posted May 3, 2011 Tak ciśnienie mam podłączone. Teraz nawet gdy silnik odwrócony jest cylindrem do dołu, po odpaleniu z tłumika lekko pluje olejem, a silnik i tak gaśnie jak gdyby się przegrzewał. Nie wiem czemu paliwo po przejściu przez iglicę strasznie się spienia. Może to wina paliwa. Latam na Model Technics Bekra 10%nitro, 18% oleju. Szanowny kolego Instruktor. Powiedz mi czy jak silnik pracuje do dołu cylindrem i na wolnych obrotach go zalewa, to tę śrubkę która jest w środku tego popychacza do otwierania gardzieli należy wkręcić czy odkręcić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luki17 Posted May 8, 2011 Author Share Posted May 8, 2011 Normalny to objaw, że jeśli tłok jest w górnym położeniu to silnik w 1/4 obrotu ma luzy i słychać pukanie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts