mnowak3555 Opublikowano 7 Maja 2011 Opublikowano 7 Maja 2011 Witam Koledzy jestem początkującym miłośnikiem modelarstwa. Pracuję ręcami więc z fizycznym wykonaniem modelu pewnie sobie poradzę, jednak po przeczytaniu kilku- nastu postów dot. aparatury mam pewien problem z wyborem. Z tego co się dowiedziałem: Hobby king: najtańsza jednak są jakieś problemy z jej "zaprogramowaniem" E-sky: polecana jako nieco droższa alternatywa pierwszej Turning 9x: o niej wiem najmniej ale wydaje się najbardziej "profesjonalna". Jest zarazem najdroższa. Potrzebuję jej jako aparatury dla osoby początkującej. Chciałbym prosić kolegów o opinię i rady. Pozdrawiam. Kupiłem materiały i jako pierwszy model chciałbym zbudować RWD-5 z depronu. Chyba to dobry wybór?
Gość Anonymous Opublikowano 7 Maja 2011 Opublikowano 7 Maja 2011 Yo, 2 pierwsze aparatury są jak na sam początek wystarczające, ale... Jeżeli myślimy o dłuższej przygodzie no to warto zainwestować w Turnigy 9x. Aparatura posiada prawie wszystko czego potrzebujemy. Wybór należy oczywiście do Ciebie i od stanu pieniężnego. Co do modelu to jest najbardziej OK. Powolny oraz wytrzymały.